Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

DSS i Dveri posle ulaska u skupštinu - nije vreme za euforiju, već ozbiljna preispitivanja

Komentari (118) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 07 maj 2016 13:31
Cviko
Da bi ove dve stranke postigle veći uspeh, neophodno je da urade više na pojašnjavanju svog odnosa prema "EU-tanaziji". Mnogi su glasali za ove stranke jer smatraju da će mo ne ulaskomu ovaj galijamatis od navodne države spasiti svoje nacionalno biće i samostalnost. To je sve u redu ali. Mi nećemo ući u "EU-tanaziju" ali zato "EU-tanazija" gotovo svakodnevno ulazi u Srbiju. Ovom ulasku Dveri i DSS moraju se suprotstaviti. Kako ulazi? Ulazi kroz "USAGLAŠAVANjE PROPISA SRBIJE SA PROPISIMA EU-tanazije". Npr. uskoro počinje primena davno najavljenih propisa o uzgoju hrane. Po tim propisima, zabranjuje se gajenje autohtonih sorti biljaka odnosno biljne hrane. Zamislite da se sorta, "čačanska rodna" mora povaditi i onda ako hoćete šljivu, morate zasaditi neku koju proizvode tamo nekakav "monsato" ili neki drugi, nije važno. Koliko toga trebamo uništiti da bi se usaglasili sa "EU-tanazijom"? Evo još jedan dokaz. Uništili smo JNA, sada vojsku Srbije da bi se NATO, kojeg nismo član, širio po Srbiji...
Preporuke:
110
5
2 subota, 07 maj 2016 14:03
negi
Pravovremeno upozorenje.Ima tu još mnogo da se doda ali ima vremena.Iz postavljenih pitanja autora Vukovića,naziru se i odgovori.Lošem rezultatu u Vojvodini drektno su doprineli Parović i Glišić,taman toliko koliko nedostaje, naravno pored nedostatka infrastrukture.Gde je nestalo 90.000 glasova sa prošlih izbora?Ujedinjenjem na jednu listu ne znači i automatsko sabiranje glasača.Neki glasači i za jedne i za druge ne znači da će automatski glasati kada su zajedno već će svoj glas dati trećem.Lista je imala svoju dubler-listu u listi Zavetnika i konačno deo glasača je otišao kod m....g vojvode.Kako dalje?Mislim da u parlamentu DSS i Dveri treba da imaju razdvojene poslaničke klubove i da grade svoje posebne stranačke indentitete(što ne isključuje zajednički nastup)jer se i razlikuju.Da se ne razlikuju bili bi jedna stranka.Pored nacionalnog,koji nesumnjivo imaju,moraju da razviju ekonomski program i umesto što su protiv, da jasno kažu za šta su,razumljivim jezikom.Moj skromni doprinos.
Preporuke:
107
4
3 subota, 07 maj 2016 14:04
.....
Veoma pametan i koristan tekst. Dodao bih samo jednu "sitnicu".

Ovde je na potezu pre svega Boško Obradović, koji iza sebe nema balast ni boravka u Mićunovićevom Demokratskom centru ni u diplomatiji Borisa Tadića.

"Stranačko-parazitski sistem", krilatica koju mu je doslovno OTEO Saša Radulović u kampanji 2014 i facebook kampanjom je učinio svojim zaštitnim znakom, za obojicu je (bez navodnika!) postao nužan faktor u osvajanju srpskog političkog i medijskog prostora. Zato su oba pokreta već postala ili će tek postati stranke (slučaj Dosta je bilo).

Tu je kvaka. NA volšeban način, taj sistem protiv kojeg su se i Boško i Saša borili, priznao im je status samo pod uslovom da se uračuna "minuli rad". Tako je, primera radi, koalicija DVERI-DSS već u izbornoj noći, čudnovato (i) brzo, postala koalicija DSS-DVERI. Neko će reći da je slučajno, a nije.

Boško je dužan da SVOJE zasluge za prelazak cenzusa očuva i kapitalizuje.
Preporuke:
36
52
4 subota, 07 maj 2016 14:13
.....
(nastavak)

Dakle, Bošku Obradoviću pripada glavna uloga u toj koaliciji, a ne Sandi Rašković. Boško je Sandi trebao da bi se vratila u STARO društvo (otud brzo okupljanje "demokratskih" snaga svih nekadašnjih mitingaških i profiterskih boja), a Bošku je trebala Sanda da bi ga "inicirala" u srpsku politiku i na neki način legalizovala. Koliko ta legalizacija ide teško kod starih vukova u srpskoj političkoj žabokrečini, govori i taj očigledni medijski trik sa "sitnicom" u vidu preimenovanja liste u medijima. Samo još Obradović tu listu zove onako kako njeno ime glasi i na glasačkom listiću i u budućoj skupštini, dok se SVI DRUGI SLOŽNO (za DSS je to razumljivo, za ostale NEDOPUSTIVO)služe inverzijom.

Teškoća je u tome što je u položaju na ideološkom polju Boško bliži Sandinom DSS (tu je i vraćanje starih dugova prema Koštuničinim vladama, kada je ova NVO bila povlašćena), ali u faktičkom položaju među prevejanim lešinarima i lešinama srspke politike Dveri ostaju bliže pokretu DJB.
Preporuke:
27
54
5 subota, 07 maj 2016 14:33
Bojan, Priština
Dveri-Dss su u Nišu ostvarile dobar rezultat iz razloga što Niš ima dosta dobre lokalne televizije koje nisu zatvorene za potriotsku priču i njene predstavnike.

Dok je KG čudna sredina, s obzirom da tamo jedan Verko Stevanović toliko godina osvaja vlast u koaliciji sa Sašom Milenićem koji svake godine Srbima početak bombardovanja čestita kao dan oslobođenja - lik je inače potpuno udaren u glavu.

Sa druge strane, jučerašnji intervju Sande Rašković Blic-u uopšte ne obećava. Što bi se reklo nit si vruć nit si ladan.
Govori o nekoj vojnoj neutralnosti što je katastrofalno.

Rusi su nam već ponudili neku vrstu vojnog saveza.
Sa njima bi trebalo ići u što čvršće vojne integracije - ne znam samo dali bi oni hteli da to fomalizujemo zbog našeg otvorenog pitanja Kosova ali što više Ruskog oružija i štoviše Ruske vojske kod nas i to hitno.

Jer sa Zapadom i njihovim satelitima oko nas stvar je jasna, oni gledaju prvu priliku da nas rasparčaju i istrebe kao u HR, F BiH ili na Kos.
Preporuke:
100
15
6 subota, 07 maj 2016 15:34
JOVO 1
AUTOR I KMENTATORI ZABORAVLJAJU DA NA BALKANU A I SIRE ,PARTIJA KOJA ORGANIZUJE IZBORE I JE NA VLASTI UVEK DEBELO FALSIFIKUJE IZBORE.TO SE I OVOG PUTA DESILO,KAO I NA SVIM IZBORIMA DOSADA,JOS OD 1944 GODINE.SVI TI PROCENTI SU DALEKO OD ISTINE.SVI TI IZBORI I TA DEMOKRATIJA SU NAM JOS JEDNA ZAPADNA PODVALA.
Preporuke:
74
3
7 subota, 07 maj 2016 15:39
S.Z.Ž
Posle ovih izbora ispada da je Srbima najmanje bitna država Srbija pogotovo Srbima u Vojvodini? A dan posle izbora seljaci iz Vojvodine kukali na vlast kako hoće da rasproda zemlju strancima?!? Kao, brinu se za budućnost? Nije mi jasno zašto kukaju kad su glasali baš za to? Da li su Srbi glasači i ostali koji neće da izlaze na izbore i ako se odlučuje o njihovoj sudbini u stvari - retardirani ljudi ili su Srbi na vlasti toliko perfidni i izvežbane lopuže da su uspeli da ceo narod, opet prevedu žedne preko vode ?A možda je sve ovo dokaz da nama Srbima i ne treba država? Možda stvarno treba da se rascepkamo na sto delova pripojimo "normalnim " državama iz okruženja, iskamčimo nekakvu autonomiju od njih i da nas Bog vidi? Rešimo se smeća od Srba koji bi da da se okače i o srpsku i o briselsku sisu dok narod ko j....?Ma, narod je obična stoka koja je naučila da bude "BIVENA" i maltretirana. Samo joj treba dati minimum sena da preživi .
Preporuke:
71
9
8 subota, 07 maj 2016 15:40
Saša
Tekst mi se veoma dopada,oblektivan je i istinit.
Euforija je razumljiva,ali se sa njom mora što pre završiti i okrenuti se ozbiljnom radu.
Na fb stranici Dveri kače neke gluposti,klipove u foto šopu,ismevaju Šešelja?!
To je neozbiljno.Sada ste parlamentarna stranka,očekujemo ozbiljnost u svakom smislu,a ne gluposti.Svako će brzo pokazati ko je i šta je,pa tako i Šešelj.Trebaće vam radikali zbog buduće saradnje oko važnih pitanja,a ako je ne bude, njihovi birači mogu postati u budućnosti i glasači Dveri.Potpuni diletantizam.
Dveri i DSS su različite partije i tako treba da ostane.Ne želimo DSS-izaciju Dveri.Od Dveri očekujemo da budu dostojni našeg poverenja,da budu uvek kulturni,jasni i istrajni.Oko gej parade Boško je dao izjave u zadnjih nekoliko dana,koje nisu bile dobre.Treba da nauči da obrazloži razumljivo i neoborivo svoj stav u sažetoj formi.
Za Vojvodinu se slažim sa komentatorom koji je rekao da ih je Parović upropastio.Izgubili su poverenje Vojovđana 2012.koje treba povratiti.
Preporuke:
59
7
9 subota, 07 maj 2016 15:42
Ort
Ovo je priličan uspeh sa obzirom na okolnosti i sa pokušajem sns da obori dveri i dss u dvomesečnoj kampanji. Sve je počelo posle onog izdajničkog potpisa sa nato na kraju februara. Od tada nije prestajala kampanja sns i njegovih satelita. Prvo su to bili radikali, koji su napadali dss, tačnije Sandu, a onda je uleteo 100% sns preko informera i pinka, sa izmišljenim mapa kontra dveri itd.

Zavetnici, koji su gurani od sns, su uzeli dverima i dss oko .3-.4%, Šešelj posle presude minimum .5%.

Cela kampanja sreća je bila dobro zamišljena da nije bilo presude Šešelju, tj. Haške pomoći Šešelju na 3 nedelje pred izbore, koja je sve razbucala, ali je tada bilo kasno da se menja cela kampanja.

Dobro je što se i Vučić bojao da ne gura previše Šeššlja posle presude, da ne bi sns uzeo, tek na 10 dana pred izbore počeo je opet sa guranjem Šešelja, prvo preko blica-a a onda i novosti/politike, tada je bio siguran da nije previše narastao na njegovu štet a da bi mogao dveri i dss da gurne ispod cenzusa.
Preporuke:
51
6
10 subota, 07 maj 2016 15:49
cmok Toronto
*Deliti* besplatne savete je neumesno.Ovo je tek početak ako uzmemo u obzir da je država Srbija organizovana kao Haški sud.
Dobro znaju *šta im je raditi*.
Preporuke:
32
5
11 subota, 07 maj 2016 15:57
Milisav Bačinac
Poruku g. Vukovića doživljavam kao najdobronamerniju i veoma korisnu. Možda bi bilo dobro da je čelni ljudi u koaliciji Dveri-DSS naglas izgovaraju svakog jutra kao "Oče naš" ili kao "askiom", ako im je tako lakše.
Sa druge strane, vidim da nekoliko komentatora, sasvim suprotno od g. Vukovića, pravi razdor u koaliciji mereći ko je zaslužniji i izuzetniji. To je poslednje što nam treba u ovoj situaciji, bilo da smo simoatizer Dveri ili DSS-a. Mi smo nova snaga, sa novom porukom, sa utemeljenjem u najsvetlijim tradicijama nešeg naroda od Karađorđa do danas. Mi imamo istu ideologiju, iste heroje i iste motive i to treba da nas vodi. Živeli !
Preporuke:
69
1
12 subota, 07 maj 2016 16:27
boban
Zasto se za neuspeh(ili uspeh) neke stranke na izborima uvek krive celnici te stranke?Zasto se ne krivi narod?Ako narod ne ume da prepozna sta je dobro a sta je lose ,tu nista ne mogu promeniti celnici neke stranke.
Ako neki glasac umesto ozbiljne devojke ozeni starletu ,nije pametno kritikovati ponasanje ozbiljne devojke, vec konja koji je ozenio starletu.
Preporuke:
50
5
13 subota, 07 maj 2016 16:43
ovakav savetnik bi firme u asiji bankrotirao
vi imate da shvatite mentalitet fashi diktatora

on nece da deli vlast
nece parlament
nece novu vladu
on hoce da vlada i da sam kao praivatno sklapa ugovore i lupa svoje drzavne pecate
u 21 veku i zato moze da se desi
da imate neshatljivo stanje da nema parlamenta
e a eu integracije
zar mislite da je to cilj

cilj je bio profit i samo to
ostalo je da se glupi narod exploatise
tako to rade svi fashi diktatori

zivela pobeda i V-day
i kako se osvetle
svuda po eu nazzisti i fashisti
odjednom
zasijaju i vidite ih sve

zai jian
Preporuke:
26
1
14 subota, 07 maj 2016 17:05
Slavomir Srpski, @Bojan, Priština
Imate dobre namere, ali ipak gresite sto ptuzujete DSS jer zagovara vojnu neutralnost. To je najvise sto danas mozemo, jer

iz Rusije nije dosla ni jedna jedina ponuda da se udje u njihov vojni savez.

Osim toga da ne zele da Srbija stupi u NATO, i ono sto trazi Rusija je samo da imaju isti odnos Srbije. Recimo to da ona regionalna baza civilne zastite u Nisu ima isti diplomatski nivo kao sto je IPAP dao natovcima. I nista vise.

Obzirom da je Moskva (zvanicna Rusija) svoju podrsku na ovim izborima davala vucicevoj SNS, jer smatraju da je jedino vazno da imaju cvrste odnose sa onima koji su na vlasti a ne malobrojnoj opoziciji, ne mozemo mi da sami sebe destabilizujemo sa zahtevom da udjemo u ruski vojni savez (koji nas nije pozvao) imajuci NATO u sopstvenom dvoristu. Samo bi pucali sebi u noge. Dakle stav DSS je jedino ispravan. Ali i bez ulaska u ruski vojni savez sa ruskim bazama, Rusija bi kao garanciju nase neutralnosti mogla da nas stavi pod svoj nuklearni stit !
Preporuke:
54
10
15 subota, 07 maj 2016 17:30
Slavomir Srpski, Stavovi iz Rusije
Evo, bas iz ruskog izvora Sputnjik (koji najvrnije izrazava stav zvanicne Moskve), kao odgovara Fjodor Lukjanov — poznati ruski spoljnopolitički novinar, predsednik Predsedništva Saveta za spoljnu i odbrambenu politiku Opširnije: http://rs.sputniknews.com/intervju/20160211/1103166206/Srbija-EU-alternativa.html#ixzz47z5iIyLF


Kako komentarišete veliku popularnost koju Rusija sada uživa u očima Srba?

— Mislim da je popularnost Rusije u očima Srba porasla najpre zahvaljujući razočarenju u EU. Takođe, Srbi se plaše da EU ne može da odgovori na sve one izazove koji sada stoje pred Srbijom. Zato srpsko društvo traži alternative. I kao jedna od tih mogućih alternativa je Rusija. Ali, sama Rusija sada ima mnogo svojih problema koje mora da rešava. Mislim da ne bi trebalo očekivati rusku ekspanziju na Balkan. Ali razumem da Rusija psihički predstavlja neku vrstu alternative u glavama određenog broja Srba.
Preporuke:
44
3
16 subota, 07 maj 2016 18:05
Vojvođanka
Ne znam zašto je autor teksta iznenađen procentom u Vojvodini, kao i "nestalim" glasovima u odnosu na 2014.

Vojvodina - Kao prvo, ogroman broj ljudi je otišao tako da polazna tačka nije ni blizu 100%.
Minus apstinenti. Minus SNS glasači (koji delom glasaju za SNS jer istinski veruju u njihovu politiku, delom su ucenjeni poslom, delom po inerciji glasaju za vladajuću stranku...delom iz nekog drugog sumanutog razloga).
Minus veliki broj nacionalnih manjina, od kojih su većina Mađari i Hrvati.
Zatim imamo značajan broj onih koji bi voleli otcepljenje (možda veći nego što želimo da znamo), a ova koalicija se ne zalaže za to.
Zatim imamo veliki broj izbeglica. Većina izbeglica je za Šešelja jer je on ipak "srpskija" varijanta od DSS-a.
I eto, ostade takav mali procenat euroskeptika koji možda jesu nacionalno orijentisani, ali ne mora da znači.
.....
Preporuke:
49
7
17 subota, 07 maj 2016 18:12
Dingo
Odlican tekst koji malo spusta na zemlju aktere to jest celnike DSS - Dveri kojima sampanjac u ruci u raskosnim salonima posle preguravanja cenzusa na misice i posle protesta na ulici koji ih je jedva uz pomoc B. Pajtica izgurao u Skupstinu nimalo ne prilici.

Stavise, to u velikoj meri neprilicno slavljenje koje bi imalo smisla da su osvojili najmanje 25% glasova vidim kao prvu opasnu naznaku nesnalazenja u jasnom profilisanju politickog stava i licnog integriteta.
Preporuke:
31
22
18 subota, 07 maj 2016 18:14
Vojvođanka
Nastavak

Ne bih komentarisala šta bi trebali da rade, sada kada su ušli u parlament. Da znam, bila bih političar.
Jedino što bih poručila DSS-u je da MORAJU da povećaju prisutnost na društvenim mrežama. Jednostavno moraju. Ako ne postoji bolji argument za ovo, onda evo primer DJB.
Preporuke:
55
1
19 subota, 07 maj 2016 18:21
Boba
Dobronameran savet, međutim vredi za koliko toliko normalnu situaciju i normalan politički život kakav ne postoji u Srbiji.
Izbori su lažirani i ako se želi bilo kakva promena na normalne okolnosti to se mora stalno isticati i boriti protiv prikrivene diktature oličene u Vučiću.
To u ovom trenutku znači samo jedno - svakodnevno prikupljanje dokaza da ova vlast radi za kolonizatore i protiv svih u Srbiji - i Srba i nacionalnih manjina iako im to nije jasno. To im treba objašnjavati svaki dan.
Sada nije vreme za promociju svog programa ma kako pametan bio, ni za DSS ni za Dveri. Vreme je traženja minimuma zajedničkog interesa sa svima da se naopaka vlast smeni i organizuju novi demokratski izbori i referendum u uslovima šire koalicije koja ne bi bila koalicija za vlast kao što je bio DOS već koalicija za povratak demokratije. To znači dva uslova - demokratske izbore sa prečišćenim biračkim spiskovima i pristup medijima kao i referendum o EU. Sve ostalo ostaje za post Vučićevska vremena.
Preporuke:
43
1
20 subota, 07 maj 2016 18:22
Spiridon
Sve što imam da kažem je koliko medija toliko i glasačke muzike, odnosno ako te ima u medijima imaće te i u skupštini, kraj priče. Pre dve godine na izborima su Dveri i DSS imale makar taj mali internet radio Snaga Naroda i što je možda još bitnije Vođa ih nije tada bukvalno ni primećivao. Sada je oštrica kompletne medijske mašinerije potpomognute sa sve Vojvodom od svinjca u Lisoviću bila usmerena pod a na Pajtića i DS a pod b na Sandu i Boška. Kada se tu uračunaju fantomske " patriotske " stranke sve su ovce site a bogami i Vučić je na 48% broju. Dokle god kvazipatriotski mediji i naprdnjački satrapi budu Vučića prodavale za skrivenog rusofila & prikrivenog patriotu koji samo što nije skinuo jagnjeću kožu i zapevao Kaljinku mrka kapa za nas. Ukoliko se u tu računicu pridoda tabloidni rijaliti za kulove Vojvoda se vraća kući - Eto mene Kolindice sve je i više nego jasno, šifra: Sve mi je crno pred očima...
Preporuke:
44
7
21 subota, 07 maj 2016 18:45
Dobar rezultat dss-dveri
Ima smisla sta pise Spiridon. Sa ovakvom Croacijom
i Ustashijom koja je u porastu, a njima malo treba, Balkan je i dalje sedi na eksplozivu, ne toliko zbog nas nego zbog njih. Za cas ce oni u Bosnu ponovo kao sto su 41e; Na EU Srbija ne moze da racuna jer tamo nikog nije briga za Srbiju.

Videcemo sta ce biti u SAD, od toga mnogo zavisi, a Ustashija NE miruje.
Ja mislim da su dss-dveri ostvarile odlican rezultat kakve su im bile mogucnosti. U Vojvodini, moze se lako utvrditi narod gleda rts i tako formira misljenje i onda pogresno misli. Sve ce biti jasno kada se objave brojke a one su prilicno lose, kako je Vucic sa Naprednjacima unazadio Srbiju; Porastao javni dug, narod osiromasen, podignuti porezi; Vucic otima od siromasnih i daje bogatima naravno onima koji fin. podrzavaju Napredne. Do sada su Naprednji kostali Srbiju direktno oko sest milijardi evra, a indirektno jedno tri puta vise.
NISU do sada istrazili ni jednu spornu privatizaciju, nista nisu uradili da pokrenu Srb
Preporuke:
31
4
22 subota, 07 maj 2016 18:45
uvek gledajte rt.com on esnglish i pratite
I sada vidite kako to da sada taj kurtz i svi ti kurci palci
sad se neko tamo u toj divnoj zemlji kada ima srbija tolike prijatelje kao i ovi turci boze sacuvaj middle age zemlja da ima problema ...
evo tuku se na granici
i sada ako vi lokalno slusate tv beograd

sve lepo sve u redu sve je spremno i svi za eu i gotovo
a ekonomija cveta ?????

* ako stavite a morate border control na italian -austrian granicu imacete odmah ekonomski gubitak od sto milijardi eura jer tu prolazi 2500 kamiona i 30 000 vozila dbevno i by week
e to je sreca
a uk

brexit ....
vi nemate nista sa eu jer sve stoji ceka se brexit 23.6.2016.


zivela pobeda anti nazzi
i V-day

zai jian
Preporuke:
19
2
23 subota, 07 maj 2016 19:22
.....
Ova koalicija je bila na udaru od vladajuće koalicije preko kupljenih trubača. To su Parović i Glišić, Mladenović i Bakarec, a Mila Alečković i Nenad Popović su se upisali u vlast.
Ipak najviše glasova je otišlo Šešelju.
Zato je ovo uspeh. Uspeh je bio protestni miting na Veliku subotu i tu je najmudriji bio Pajtić.
Za Srbiju je važno da se u sSupštini pojavi prof. Ševralić. Dosta je bilo Ristićevićevih nebuloza.
Preporuke:
55
6
24 subota, 07 maj 2016 19:34
Goran Stanković
Prvo, dobijaće novac iz budžeta, dovoljan za rad stranke. Drugo, odmah neka prebroje i javno saopšte KOLIKO opština iz Srbije IMA predstavnika u parlamentu. ONIH koji ŽIVE i sad u svojim opštinama. Nebitno iz kojih su stranaka. Treće, oni imaju istorijsku šansu da se bave DRŽAVOTVORNOŠĆU u svom radu i nastupu, a ne kalkulacijama da sabiraju birače. Očekujemo transparentan rad, uvođenje vladavine prava u život običnih građana.
Preporuke:
48
0
25 subota, 07 maj 2016 20:12
Ne klepeći nanulama
Vrzmanje oko cenzusa je poput disanja na aparatima – to nije život, već životarenje. A tog tavorenja, već nam je svima preko glave.
---------------------------------
DSS-DVERI su ostvarili herojski rezultat, budimo realni, Vučić je projektovao izborni rezultat, marginalizacija DS , vanparlamentarna stranka DSS-DVERI, dati nešto vojvodi , Ivici desetak procenata i komotno da vlada Srbijom.Projektanti su napravilii previd jer diletantski su krali.Kad sam čuo od vođe... da je na Kosovu navodno dobio preko 70% glasova, to je bio indikator gangsterizma, njega ljudi na Kosovu mrze osim njegovih " nameštenika".DSS-DVERI kao i ostala istinska opozicija ne sme više ni pomisliti na održavanje izbora pod ovim uslovima, sređeni birački spiskovi, video nadzor nad svakim biračkim mestom , birački odbori pokriveni sa partijskim aktivistima, mediji su posebna priča, predsednik RIK i Statističkog zavoda ne mogu biti vođini partijaši i još dosta toga a onda neće biti " vrzmanja".
Preporuke:
46
4
26 subota, 07 maj 2016 20:19
...
Cifre govore za sebe, isti su uslovi bili, a Vučićeva politika je bivala sve pogubnija, neoprostivo je dobiti manje glasova, koalicija je bila promašaj po DSS!
"Tada su DSS i Dveri odvojeno nastupali i osvojili 152 436 (DSS) i 128 458 (Dveri) glasova, što ukupno iznosi preko 280 000. Sada se, u koaliciji, nije doseglo ni 200 hiljada (190 530)"
Imajući još u vidu da se koalicija zvanično zvala Dveri DSS i da su Dveri dobile 7 a DSS 6 poslanika, slika po Sandu je katastrofalna nesposobnost!
Preporuke:
18
46
27 subota, 07 maj 2016 20:32
@....
Hajte molim vas pa Boško da je mogao virio bi iz d...ta Vučiću! To i poslednji akt, pismo dragom vođi dokazuje.
Jedino zašto mrzi Glišića i Parovića je zato što su mu mogli umanjiti šanse kod vođe!
Preporuke:
23
54
28 subota, 07 maj 2016 20:36
šklj
Da, ogroman je prostor, - `široko polje` za mnoge konkretne stvari, i bez `visoke retorike`, a u razobličavanju evro-unijatskog štetočinstva koje je u punom zamahu, - skoro u svim oblastima života...
Preporuke:
28
0
29 subota, 07 maj 2016 20:49
Zoran
Jos jedan moguci razlog slabijeg uspeha koalicije DSS-Dveri je pojava par izbornih lista takoreci niotkuda: Profesor Komazec, Zavetnici i ne znam ko jos, koji su odvukli par hiljeda (desetina hiljada?) potencijalnih DSS-Dveri glasova. Otcepljenje Nenada Popovica sa jedne i profesora Vladete Jankovica i Slobodana Samardzica sa druge strane, sigurno nije pojacalo ugled stranke. Kako bi bilo dobro kada bi ljudi mogli da savladaju sopstvenu sujetu i podrze pokret koji zastupa identicne ciljeve onima koje su ti ljudi zastupali dok su bili na vlasti ili u parlamentarnoj opoziciji, no avaj, puko nadanje. Steta.
Preporuke:
42
4
30 subota, 07 maj 2016 20:51
Saša
Evo skromnog doprinosa analizi. Dveri i DSS okupljaju poštene ljude sa dobrom vizijom, ali gotovo bi se moglo reći da su to antipolitičari. Oni nasedaju na svaki trik i provokaciju političkog neprijatelja. Dveri su se mesecima ako ne i godinama bavili gej populacijom zbog jedne uspešne porodične šetnje koja ih je ponela. Jasno je da su ljudi bili iritirani dosadnim gejevima, ali svima je jasno da je tema daleko od prioritetne. Ovog puta zbog stripa o odnosu Dveri prema ženama, Boško je pola svog nastupa na RTS 2 pričao o ženama i obećavao im beneficije??? Govor je bio loš i neubedljiv. Osim toga, obećavali su povratak penzija, a nisu izložili kako će da ih vrate. Niko više nije naivan da nasedna na obećanja. I što se više obećava sve je partija sumnjivija. Saša Radulović je rekao šta će da seče, i dobro je isekao. Dveri i DSS kalkulišu ali na suviše naivan način. O organizacionim sposobnostima da ne govorim. Suma sumarum, od svih partija DSS-Dveri jedini imaju dobar cilj a sredstva najgora.
Preporuke:
42
5
31 subota, 07 maj 2016 21:18
...@
Aniliziraj svog vojvodu gibaničara, ostavite se vi DSS i Dveri , saveta , kritika, uskoro ćemo objaviti nešto o prošlosti " slavnog vojvode" , sarajevski podaci !Previše ste pljuvali po g-đi Sandi i Bošku , klin... nikada nećete ubaciti.
Preporuke:
39
8
32 subota, 07 maj 2016 21:26
Igor Vida
Jedan mali doprinos, vezan za Vojvodinu: Nažalost, ali srpski živalj je potpuno zatvoren za ozbiljnu državotvornu opciju. Ljudi su ugavnom umorni, osiromašeni, pomireni sa sudbinom. Ono malo, koje zanima sudbina Srbije, pokupila je pre svega SRS, a i deo SNS-ovih birača još uvek mašta o tome, da će Vučić sačuvati Vojvodinu u Srbiji.
Preporuke:
36
1
33 subota, 07 maj 2016 21:32
Nele
Ne umanjujte značaj uspeha Dveri-DSS na ovim izborima. Na nikad kriminalnijim i lopovskijim izborima u svakom smislu, počev od sumnjivog raspisivanja,u sumnjivo vreme puštenog V.Šešelja,uz istorijski neviđenu u demokratskoj Srbiji kampanju a posebno u kriminalizovanoj logistici priprema i sprovođenja samih izbora.Počev od stotina hiljada ubačenih lažnih glasača u biračke spiskove,kriminalnog glasanja i brojanja na Kosovu,instant štampanja lažnih ličnih karata važeće samo za izbore(uhvaćen jedan od korisnika izvesni Sretan sa Kosova?),kriminalnih zapisnika sa biračkih mesta,kriminalnog brojanja glasova,kriminalnog ponašanja predsednika RIK(poseta glavnom odboru SNS čiji je i funkcioner u toki izbornih radnji),nezakonitog mešanja premijera u iznošenje rezultata i pre zvaničnih i sijaset drugih sumnjivih i nezakonitih radnji.
U ovakvim uslovima i dokazanog kriminala uspeh DSS-Dveri je izvanredan što potvrđuje i bes i ostrašćenost premijera prema delu svog naroda kao i pomoć koju dobija od Šešelja.
Preporuke:
37
3
34 subota, 07 maj 2016 21:46
Oprem dobro
Jedino marljivim radom na terenu...Jedino marljivim radom na terenu...Jedino marljivim radom na terenu...
Ali izgleda niko ne voli da ide na teren?
Preporuke:
28
1
35 subota, 07 maj 2016 21:50
dobar početak
@...
"Za Srbiju je važno da se u sSupštini pojavi prof. Ševralić"
Nekako se to pojavilo kao vrlo mogući razlog miniranja DSS-Dveri,poznavajući angažovanje profesora u anti gmo mitinzima i akcijama.
A to je ono što čeka vladu i skupštinu,gde će profesor pred milionskim auditorijumom,reći našu istinu:zdravlje nacije i opstanak Srbije.
hejter
Preporuke:
38
1
36 subota, 07 maj 2016 22:24
Bojan, Priština
@ Slavomir Srpski

Mene ruska politika povremeno užasava. Jer verujem da niko živ ne zna šta Rusi uopšte hoće na mnogim delovima njihove interesne sfere pa tako i kod nas ?

Jedan kaže da podržava naš put u EU, drugi da razmortrimo i druge opcije, treći se buni povodom puta u Nato, njihov ambasador ide kod svake druge partije u kampanju - jedan politički đuveč koji ni ozbiljnim analitičarima i poznavaocima stanja stvari iza kulise nije jasan a kamoli nama običnim ljudima.

Nego eto i Rogozin (koji nije baš neki ozbiljan političar al ajd) nas je u beogradu nazvao saveznicima, pa računam i toje nešto za šta se možemo uhvatiti.

Jer nema druge opcije, mi Ruse moramo da molimo za savez jer nemamo drugi izlaz. Politika zapada prema nama je jasna još od doba Carinskog rata u vreme Petra prvog Karađorđevića - oni nas 200 godina ne pustaju na miru i kako mi se čini nikad nas neće pustiti.
Preporuke:
33
5
37 subota, 07 maj 2016 23:22
Ukratko
Najveća tekovina ovih izbora?
Ne znate?
Pomogla nam je da rešimo jednu dilemu, koja je izgledala kao Pitagorina jednačina u trapezu. Moja malenkost je tu jednačinu rešavala ovako: Verovatno su to uradili zbog... A ne, ne uklapa se..
A možda su to uradili radi ovog... Ni to ne pije vidu.

Ne znate na šta mislim?
Na zagonetku zašto je Hag pustio Šešelja.
Imperija je držala Mendelu 26 godina u zatvoru, i akd aga je obradila, pustila ga. Napravi ti državu za svoju rasu, sve je lepo krasno, ali si u sistemu.

Sa Šešeljom malo drugačije, Držali ga duplo manje, i onda pustili. Ne da napravi državu. nego da pomogne svom bivšem đaku da je dokrajči.

Kome nije jasno zašto je VŠ pušten, tome nema pomoći.
Preporuke:
42
3
38 subota, 07 maj 2016 23:28
...
da ne bude zabune u životu nisam niti ću glasati za Šešelja ili Vučića ali ni za Boška ni za žutaće a kamoli crvendaće
Preporuke:
13
26
39 subota, 07 maj 2016 23:54
Saša
Još nešto. Sad očekujem da će DSS-Dveri nastaviti sa nasedanjem na provokacije, ovog puta radikala, te da će potrošiti grdno skupštinsko vreme na prepucavanje sa Šešeljem dokazujući da nisu špijuni... umesto da govore samo o svom patriotskom ekonomskom programu, i eventualno o korupciji koliko mogu. Dakle pamet u glavu: Ekonomija i Korupcija. Zato je Radulović skočio od nule i dobio više od DSS-Dveri jer je shvatio gde su problemi i nije se dao omesti i isprovocirati. Kad se ta dva razreše sve ostalo je boza. I obrnuto, dok se ta dva ne razreše, nema rešenja ni za jedno drugo pitanje. I potpuno je nebitno da li je Šešelj nekog uvredio, on i vređa da zamuti vodu.
Preporuke:
34
3
40 subota, 07 maj 2016 23:55
covek iz loznice
pomenuo sam prosle nedelje kad su zavrseni Izbori,konkretno rad mesnog odbora u Mom Gradu Loznici,Dveri.Isto tako vazi i za meni odbor DSS,Coveka koji sad trenutno vodi DSS,su maltene 2 meseca pred Izbore zvali i dali da vodi tu stranku,a Dverac u Loznici,je takav,kakv je.T o nek Mu njegov vodja,Bosko,nek oceni,spram dobijenih glasova,oko 800/900,u koaliciji sa DSS,tako da je to nekih 1%Znaci ne treba mistifikovati,nego,sad kad su postali parlamentarni,treba da se istovremeno usredsrede na formiranje,mesnih odbora,za pocetak u svakom selu bar da imaju za glasacku kutiju.Dalje,sad ce ici izbori za Savete Mesnih zajednica,i videcete,kako ce se Vucicevi tuci i za te najnize nivoe VLASTI U SRBIJI,DA ZA MESNE ZAJEDNICE?ZASTO?PA ZATO STO U MESNIM ZAJEDNICAMA IDU KOMUNALNI PROBLEMI LJUDI U SVAKOJ ULICI,KVARTU?A TO VECINA STRANAKA PRENEBREGAVA,A TO JE ITEKAKO VAZNA KARIKA ZA IZBORE!
Preporuke:
26
0
41 nedelja, 08 maj 2016 00:00
covek iz loznice
zasto sam dao ,,NAGLASAK NA MESNE ZAJEDNICE,,?PA U PIRAMIDI VLASTI,NAJNIZI NIVO SVAKE VLASTI SU SAVETI MESNIH ZAJEDNICA,PA POCEV OD KOMUNALNIH PROBLEMA DO LICNIH,RECIMO PREPORUKA SAVETA MESNIH ZAJEDNICA ZA SOCIJALNI STATUS LJUDI,UKAZIVANJE NA ANOMALIJE VLASTI U SELIMA,KVARTOVIMA,ULICAMA,SVE TO RADE SAVETI MESNIH ZAJEDNICA,A VIDELI SMO NA OVIM IZBORIMA DA JE..BITKA BILA BUKVALNO ZA JEDAN GLAS!
Preporuke:
19
0
42 nedelja, 08 maj 2016 00:01
Teoretičar
Čitam komentare i mislim da je sve ovo vrlo korisno.Ima i komen
tara koji mi se ne sviđaju ali ako,treba da se čuje što veći broj
mišljenja.
Najviše mi se sviđaju komentari Cviko,Milisav Bačinac,Vojvođan
ka,Goran Stanković,Nele.Ne sviđaju mi se oni u kojima se meri ko
je više doprineo uspehu(ili neuspehu),ko šta treba da kapitalizuje
i slično.
Slažem se,najpre,da Dveri i DSS treba da nastupaju samostalno i
da se samo u glavnim stvarima obavezno drže zajedno(to je npr.bor-
ba protiv Evrope i Nato,promena Ustava,itd.).
Bojanu,čije komentare uvek odobravam,bih samo rekao da je neut-
ralnost jedini ispravni polazni stav.On dozvoljava da se u svakom
konkretnom slučaju opredeljuješ za onoga koji ima prihvatljiviji
stav u tom momentu.I najbolji prijatelj i saveznik može da pogreši.
Ima puno stvari koje su pomenute(izbori.država,Sanda,Boško,Voj-
vodina,...)tako da mi ne preostaje ništa drugo nego da sve što mis
lim stavim na papir i pošaljem Dverima,DSS-u i NSPM-u.
Preporuke:
20
2
43 nedelja, 08 maj 2016 00:08
covek iz loznice
i mozda najvaznije za pitanje MESNIH ZAJEDNICA A VEZANO ZA UPLIV LJUDI,NAROCITO MLADIH IZ DVERI I DSS,JE I PITANJE..KREIRANJA GRADSKIH,OPSTINSKIH BUDZETA ZA MESNE ZAJEDNICE..ZNACI PITANJE KVALITETA ZIVOTA LJUDI KOJI SE NALAZE,ZIVE U MESNIM ZAJEDNICAMA,GRADOVA,SELA,NASELJA,PITANJE PROBLEMA ISTIH,SVE TO TRETIRAJU SAVETI MESNIH ZAJEDNICA,KAO UOSTALOM I EKONOMSKIH PITANJA,GDE CE I U KOJOJ MESNOJ ZAJEDNICI,KAO TERITORIJALNOJ CELINI NEKOG GRADA,OPSTINE,BITI NEKI PROIZVODENI POGON,FABRIKA,RADIONICA,VELETRGOVINA,ITD.ZATO..DVERI I DSS,AKTIVIRAJTE LJUDE I ZA MESNE ZAJEDNICE,KOJI CE SUTRA NA NEKIM NOVIM IZBORIMA IGRATI ULOGU ARMIJE VASIH GLASACA,KOJI CE ZNATI U GLAVU KAKO SVAKI KOMSIJA GLASA,ZNACI..TOTALNA BORBA ZA SVAKI GLAS...TO IZ ISKUSTVA ZNAM,JER TO SOCIJALISTI ITEKAKO KORISTE...IAKO IMAJU STARIJE KOJI SU ANGAZOVANI ZA RAD(TO JE VOLONTERSKI RAD)U SAVETIMA,SOCIJALISTI..TACNO ZNAJU,KOJA JE PORODICA UGROZENA,KOME TREBA POMOCI,I ONI TO KORISTE,I IMAJU DVOCIFRENI REZULTAT!
Preporuke:
11
0
44 nedelja, 08 maj 2016 00:34
Mićko
Gde je nestalo 90 hiljada glasova? Moar u obzir da se uzme sledeće:
1.Junačko zabijanje klipova u točkove od strane : Koštunice, Slobodana Samardžića, Vladete Jankovića, Željka Tomića, Petra Petkovića i drugih iz te grupe.
2. Nenad Popović. Priča o Rusima,priča o privredi, uporište na Zlatiboru (Stamatović, Bojana Božanić).
3. Siniša Kovačević. Izašao je iz DSS-a, loše je govorio o stranci i njenoj perspektivi, pokušavao da napravi neku svoju organizaciju, kao bajagi se pridružio Patriotskom bloku i na kraju završio ko zna gde.
4. Milenko Jovanov i njegov prebeg u SNS.
5. Najgori od svih : Andreja Mladenović. Udarnički je radio na razbijanju DSS-ovih odbora po celoj Srbiji. U Beogradu, zajedno sa Bakarecom, pustošio gradsku organizaciju.
6. Glišić i radio "Snaga naroda".
7. E, a onda Šešeljev povratak. Pa Šešeljevi napadi na Patriotski blok. Pa skoro svakodnevni topli zec u Informeru i na Pinku.
Preporuke:
35
4
45 nedelja, 08 maj 2016 00:45
Sta je vazno
Ne mislim da Sasa Radulovic zna kako ce da ostvari i jednu od svojih tacaka. POkret ne zna mehanizme rada drzavne sluzbe; ne znaju ni kojim pritiscima je izlozena vlada i administracija sada; niti koje sve manje vidljive mehanizme koristi vlast.

DJB ima samo okvirne ideje a to je neubedljivo, ali i tako su okupili grupu glasaca.
Komentar "Sasa" ukazuje na ogranicenja koja ima dss-dveri, rekli su ceracemo se jos; to je malo poeticno, morace da osmisle bolje platformu za rad i dalje delovanje.
ulaze veoma mali u skupstinu; sa vrlo ogranicenom moci. Nadamo se da ce se prestrojiti i bolje organizovati nego sto je bilo do sada

Najvece teme su u rukama najvece stranke koja je pokrala izbore. Mislim da cemo imati parlamentarnu krizu koja ce trajati cele ove godine sve dok Naprednjaci ne odu u opoziciju.
Preporuke:
14
0
46 nedelja, 08 maj 2016 06:59
SRJ
@Bojan Pristina

Bojane ti si ipak radikal sudeci po ovom posljednjem komentaru.
Preporuke:
6
11
47 nedelja, 08 maj 2016 07:53
Prečanin
@.....

Boško je dužan da SVOJE zasluge za prelazak cenzusa očuva i kapitalizuje."

Budite sigurni da će on to i učiniti. Naročito ovo drugo.
Preporuke:
13
12
48 nedelja, 08 maj 2016 08:30
ZAVETNICI
Zna li neko kome su se oni " zakleli" , lep komad su izbili iz ruku opozicije.Komazec takođe ???
Preporuke:
23
5
49 nedelja, 08 maj 2016 08:47
Baša Mrkalj
Pogledajte sajt DJB i sajtove DSSa i Dveri. DJB svakodnevno prati i komentariše događaje. Kod DSS i Dveri još možemo čitati vesti iz gotove kampanje.
Preporuke:
27
2
50 nedelja, 08 maj 2016 09:08
Cviko
@ZAVETNICI,
Zašto okrivljujete druge, male, nepoznate stranke? Svako ima pravo da se pojavi u politici zarad svog interesa. Ni jednoj stranci druga ne može biti kriva što nije uspela. Neka se potrude. Neko je komentarišući moj prethodni komentar, napisao, da je kojim slučajem prihvaćen bojkot izbora od strane naroda, Dveri i DSS ne bi ni prišle iglenim ušima kroz koje su se sada provukle. Moj zaključak je da stranke postižu loš rezultat jer nemaju kontakt sa narodom a samim tim ni uticaja na narod. Ovo potvrđuju neki komentatori koji u svojim današnjim komentarima, poručuju da se Dveri i DSS moraju više približiti narodu. Ako ostvare "približavanje narodu" male nepoznate stranke i dalje će biti to što jesu. U tom slučaju umesto kroz iglene uši, Dveri i DSS, prolaziće kroz velika skupštinska, širom otvorena vrata. Istu šansu imaju i ove male stranke. Ne zaboravite to.
Preporuke:
12
9
51 nedelja, 08 maj 2016 10:15
Ne klepeći nanulama@ Cviko
Zašto okrivljujete druge, male, nepoznate stranke? Svako ima pravo da se pojavi u politici zarad svog interesa ,
----------------------------
itd, itd,itd,itd,itd, itd, itd, itd, itd.
Ti si Cviko fenomen, kakve male stranke čoveče , to su kukavičija jaja , to zna svaki čovek koji poznaje 1% političke scene Srbije.Ko je pročitao politički program " Zavetnika" jasno mu je, na koji deo političkog kolača ciljaju, kao i fantomske tzv. " ruske partije.Da li je tebi jasno , jesi li nekada učestvovao u izbornoj kampanji, koliko košta da okupiš npr. 100 ljudi koji će nositi neke transparente ili održati miting , platiti zakup sale, postaviti bilborde, popiti kafu i sok , gostovati na lokalnoj TV ili radiju,platiti autobus za prevoz, halo čoveče presaberi se.Da li bi ti možda finansirao nekoga iz altruizma.Ti " Zavetnici" su se istakli u patriotskoj retorici , nisu jedini i sa pravom se postavlja pitanje "čiji su".
Preporuke:
25
5
52 nedelja, 08 maj 2016 10:31
Mićko
Ne znam da li ovo važi kao deo objašnjenja za Vojvodinu.
1.DSS tamo nikad nije ni bio naročito jak. Nije moga da prođe sa svojom umerenom nacionalnom politikom. Bili je podela : ili evropejci-separatisti(DS, LSV)ili suvi nacionalisti, da ne kažemo šovinisti (SRS). Plus, tamo ima dosta kolonista iz Krajine, jedne i druge, pa se tradicionalno glasa za SPS (za komuniste). A možda je i sa Sremcima takav slučaj.
2. Odbori po Vovodini su sistematski razbijani i prevođeni u SNS. To je u mnogomebilo olakšano činjenicom da je vlast u pokrajini imala DS, pa su se ovi prelasci lakše mogli pravdati navodnom opozicionom i patriotskom pričom. Napravljen je pravi pomor : Šid, Ruma, Pazova, Zrenjanin, Pančevo, Bačka Palanka, Subotica, Kikinda, na kraju čak i Mitrovica. Gde god je neko ostvarivao bolji rezultat - "ubiven" je.
Preporuke:
22
2
53 nedelja, 08 maj 2016 11:01
Jos jedan "Tribalac"
Glasao sam za DSS/Dveri.

Pre godinu dana sam i pokusao da se uclanim u DSS preko pristupnice na sajtu, dobio sam e-mail jednog clana da ce me pozvati iz prostorija da potpisem pristupnicu a ako me ne pozovu ni za tri nedelje da se ponovo obratim njemu. Pogadjate, za tri nedelje niti sam pozvan iz prostorija niti je taj clan vise odgovarao na mail. Posle 6 meseci sam pozvan od strane jedne gospodje iz DSS koja me je obavestila da je doslo do promena prostorije stranke pa da ce me pozvati cim se srede tamo. Pozvan sam tek prilikom prikupljanja potpisa za izbornu listu koju sam potpisao u novim prostorijama koje su najblaze receno "rusevne". Tu su mi rekli da ce me pozvati da potpisem i za jos neku listu iduce nedelje a da posle mogu da potpisem i pristupnicu. Nikad me nisu pozvali a kad sam samostalno otisao do prostorija bile su zakatancene. Facebook strane dss/dveri niko ne azurira i cesto su u prvom planu stare poruke od strane politickih protivnika.
Preporuke:
23
3
54 nedelja, 08 maj 2016 11:20
...
Tribalcu
Ja imam skroz drugačije iskustvo, redovno dobijam SMSove o skupovima DSSa, sad pred izbore su me zvali da glasam, rekao sam neću kad nema Koštunice a i nisam NIKADA bio član ni DSSa ni bilo koje druge stranke, pa ipak su me pozvali u Dom Sindikata. Otišao bih samo zbog Lompara i Ševarlića, ali ostatak mi je počev sa Boškom neostvarenim bio neprihvatljiv.

Ne verujem nikome sem Koštunici, dok ne poverujem, apstiniram!

odbijam da budem šipl!

A što se Boška tiče on ovde ima dosta botova, ne može čovek da živi od njih, sve u svemu i ova raspodela mandata u korist Dveri, uverava me u moju dobru procenu!

Srbija nema vremena za sitne politikante i nove Vučiće koji će ostatak života provesti u ikebana statusu u Skupštini (i to iz ČETVRTOG puta i to sa Koštuničinom strankom koju su mu oteli a njega pljuvali)
Preporuke:
13
12
55 nedelja, 08 maj 2016 11:28
Bojan, Priština
SRJ, Nemojmo se vređati
Preporuke:
13
2
56 nedelja, 08 maj 2016 11:39
Jos jedan "Tribalac"
Pretpostavljam da je razlika u tome sto sam ja pokusao da se uclanim u momentu raspada stranke i njene materijalne krize dok si se ti uclanio ranije, mozda jos za vreme dok je stranka ucestvovala u vlasti. Svako ko podrzava politiku (ili odsustvo iste) NATO kohabitatora Voje Brovine ima opciju da se prikljuci samostalnom DSS Andreje Mladenovica gde trenutno ordinira gro udarnog kadra Voje Brovine. Bosko Obradovic, kao covek koji mnogo toga hoce ali malo ume i moze, iako mu je teorijska/politicka podloga besprekorna ima da se naradi da bi svojoj stranci i drzavi nacinio onoliko stete koliko je to uspeo Voja
Preporuke:
13
6
57 nedelja, 08 maj 2016 13:30
Mićko
Još malo o Vojvodini.

3. Dveri su 2012. imale početni proboj u Novom Sadu i Bačkoj Planci. Ali su se na oba mesta obrukale. U NS je napravljena Treća Srbija, a u Bačkoj Palanci su im odbornici završili u SNS.
Preporuke:
16
0
58 nedelja, 08 maj 2016 14:05
Sarajlija
Što se tiče neuspeha DSS-Dveri, mislim da su zastupali suviše uopštene političke floskule koje više ne prolaze. Vučić je nametnuo novu političku paradigmu i sa tim se mora uskladiti. DSS-Dveri treba da imaju konkretne ideje, konkretna rešenja i dugoročan plan. NSPM je mogao da bude platforma, poput "Inicijative za spas Srbije", na kojoj bi mogao da se razradi jedan dobar program sa kratkoročnim i dugoročnim rešenjima. DSS-Dveri treba da se ponašaju sa takvim samopouzdanjem da svoje ideje iznose kao da će sutra biti na vlasti. Ja sam lično razočaran u ono cerenje sa Pajtićem, Čedom i ekipom. No, pored toga izneću neke ideje u nastavku pa ako su korisne, neka razmisle.
Preporuke:
11
0
59 nedelja, 08 maj 2016 14:12
Ne može se mehanički gledati na ishod izbora!
Ovaj tekst otvorio je mogućnost razmene mišljenja. Dakle, jedne su okolnosti bile 2014, a druge 2016! Nosilac liste bio je Vojislav Koštunica, sada je to Sanda Rašković Ivić. DSS je napadana kao Srbija tokom NATOVSKE agresije, pa je i sam prelazak cenzusa dobar rezultat! Pogledajte kako je jedna, nekada moćna, Demokratska stranka takođe u tankoj zoni cenzusa, ali je i Socijalistička partija imala slabiji rezultat! Mnogi ljudi iz DSS su napustili stranku, počev od osnivača, pa preko prof. Samardžića, prof. Jankovića... Dakle, sada sa ipak stabilnijim finansijama, treba se okrenuti unutrašnjem jačanju stranke! Menjaju se odnosi i u društvu, neće ovako biti doveka, ali stranka treba da zadrži nivo pristojne, i uljudne, a ne da se pretvara u ne dao Bog neku SRS! Opstala je, treba je osvežiti i ići hrabro napred! A ako se koalicija DSS Dveri pretvori u srpsku varijantu CDU-CSU, kao u Nemačkoj, ni to nije loše!
Preporuke:
12
0
60 nedelja, 08 maj 2016 14:24
Sarajlija
2. Evo nekih ideja, koje nisu uopštene floskule. Za ostvarenje tih ideja su potrebne godine, ali je nešto na čemu treba raditi da bi se ostvarile kroz 5-10-15 godina.

OBRAZOVANjE - Uvesti u osnovne škole uniforme, čiji bi dizajn potpisao neki svetski poznati dizajner (da bi se slomio otpor pokondirenih). Uniforma se šije u Srbiji. Odrediti 3 modela mobilnih telefona čija cena na prelazi 30 evra. Samo sa tim telefonima đaci mogu dolaziti u školu. Korišćenje drugih telefona je kažnjivo. Svaki đak da u težini kompleta udžbenika donese stare novine koje bi se reciklirale i da svaki učenik dobije besplatne udžbenike. Samo Pedagoški zavod da piše udžbenike (uključujući i nacionale manjine). Vratiti disciplinu u škole. Povećati broj psihologa/pedagoga koji rade u školi. Posvetiti se nadarenim učenicima.

U Zrenjaninu osnovati Univerzitet "Mihajlo Pupin". Kampus tehničkih nauka je u Zrenjaninu, kampus društvenih nauka u Subotici. U Beogradu osnovati Univerzitet "Sveti Sava".
Preporuke:
5
7
61 nedelja, 08 maj 2016 14:38
Goran1
"Politika je umeće mogućeg!"
"Posle bitke je lako biti general!"
Treba imati u vidu u kakvim uslovima su DSS, Dveri i viđeni rodoljubi-intelektualci delovali i kakve udarce preživeli. Stoji i da će sada sve biti znatno lakše jer će dobiti jednu značajnu govornicu i neke prihode.
Naravno, vreme je za analizu koju je Sanda sigurno već započela i mislim da joj ne treba "zvocati" , jer je postigla veliki uspeh nakon još većeg rada.
Možda tek u vidu predloga.
Preporuke:
7
2
62 nedelja, 08 maj 2016 14:39
le de fact o de jure - sta to znaci
DE FACT OR FACTS O DE JURE OR LA JURISDICCION

sta to znaci >>>>????

vama je pomoc da de jure vlada srbije mafija i ostali mafijasi fashi nazzi pricaju teather price sa tva
to je prica la la lala la jurisdiocion o la jestice is blah blah
a de facto o de facts su cinjenice
ako ste pokrali izbore i istampali papire o nepostojecim ljudima
vi nemate ljude da sporvode to sto vi pricate
to su cinjenice facts ...
to vam je isto ako u eu ulazi treci milion izbeglica
da li zatvoriti ili ne granice
ako zatvorite border control itally -austrija gubite 100 bilions de euroes odmah
a ako ne zatvorite raspasce vam se society ...drustvo jer nemozete primati milione izbeglica i to je to
a eu - vi pojma nemate o eu - eu je blokirana nazzi tvorevina brexit 23.6.2016. i nema eu do tada

ziveli V-day i Anti nazzi koliko nazzista kod vas i p eu 500 miliona ahahahahah
Preporuke:
2
1
63 nedelja, 08 maj 2016 14:43
Sarajlija
3. Uloga Univerziteta "Sveti Sava" je da se omogući našim stručnjacima koji su otišli u inostranstvo da imaju gde da se vrate. Dakle, omogućiti povratak "mozgova".

Od Vojne gimnazije napraviti školu za elitu (za najbolje i najsposobnije učenike) koji bi popunjavali ministarstva, nakon studija. Uzor Eton College. Obratiti posebnu pažnju nacionalnoj istoriji, kulturi i manirima.

Uvećati broj naučnika koji rade u institutima.

Napraviti poseban fond za nauku koji bi se finansirao iz dela poreza koji se prikuplja od preduzeća iz IT sektora.

SPORT - Okosnica sporta u Srbiji treba da budu 4 grada (NS, KG, BG, NI). NS treba da ima još jedan veliki klub (npr. Slaviju), KG (Šumadiju) i NI (Konstantin). BG bi imao bar 4 velika kluba. U ovim gradovima sportska društva moraju da imaju sve olimpijske discipline da bi dobijala novac iz budžeta. Obnoviti rad Sokolskih društava za rad sa decom.

Pomoći bar dva preduzeća za izradu sportske opreme u Srbiji. Angažovati dizajnere iz Italije.
Preporuke:
7
3
64 nedelja, 08 maj 2016 14:49
ZR
Tekst je dobar, lepo je skrenuta pažnja na neke stvari, a to je da se za dve godine katastrofalne Vučićeve vladavine DSS i Dverima negde izgubilo preko 90.000 glasova, a u poređenju sa 2012. gubitak je još veći, što je apsolutno nedopustivo.

Ono što moram da primetim, a o čemu niko javno ne govori je katastrofalan rezultat na lokalnim izborima, gde se broj odbornika obe stranke u zbiru kreće tek nešto preko stotinak ukupno u celoj Srbiji, što je najbolji pokazatelj da je i jednima i drugima nedostajala organizacija na terenu. Indikativno je da je koalicija očajno prošla i ostala ispod cenzusa svugde gde su lokalni lideri ulazili u dilove s režimom (naročito u Novom Sadu i Kragujevcu, gde je DSS bio u vlasti sa lokalnim SNS), pa je i to valjda neki pokazatelj šta nikako ne treba raditi u budućnosti.

Da ne bi ispalo sve crno sam autor je lepo kazao da će ulazak u skupštinu doneti publicitet i (skromno) državno finansiranje, a na rukovodstvima stranaka je da te benefite mudro iskoriste.
Preporuke:
11
1
65 nedelja, 08 maj 2016 14:53
sta je sa srbijom - fenomen
Srbija je zatvorena mala sredina koju vodi diktator i on to vodi virtualno iz tv nekog studija ...prica bajke i bajke a pljacka ...ovako je prosto neverovatno da je to neki time-space continuum koji se rotira ako znate da rotacija je uvek i postoji u svemiru srbija se uvek rotira po nekim izmisljenim semama to vam svaki expert govori koji vas voli ...miroslav zec govori da je srbija fatamorgama or phata-morgana drzava ili nije drzava ...dok se vi sastavljate u tim svemirskim pricamata takozvana nazzzi evropska unija ce se raspasti i to bas sad ovih dana i gde ste vi kuda idete koji pricu pricate je naucna fantastika prava s.f. prica ....za holivud ...e zato drzite se russia i asia i ucite mandarin jer nerazumete 21 vek zai jian
Preporuke:
7
1
66 nedelja, 08 maj 2016 14:53
Cviko
@Ne klepeći nanulama@ Cviko,
Da, ja sam fenomen... samo mi još objasnite koja je razlika između "kukavičijih jaja" i SNS-a sa nekih 120 autobusa u S. Mitrovici, itd. Svi su oni isti. Svako normalan je imao je pitanje: kome da da glas? Ako odluku donosite na osnovu površnih impresija (takvih je bilo, očito) a ne na osnovu nekih dubljih analiza (ako se tu ima šta da analizira)normalno je da nećete dati glas onome ko je samo bučan i ništa više...Dakle, nije do njih, već do nas. A svako od nas je "fenomen"...
Preporuke:
4
1
67 nedelja, 08 maj 2016 15:11
Sarajlija
4. Insistirati da svaki sportski klub ili teretana mora da zahteva od svojih članova da dostave uverenje od lekara da su zdravi - posebno od kardiologa (svakih godinu dana). U suprotnom ukoliko nastupi smrt ili teška povreda, odgovornost snosi i teretana odnosno sportski klub.
DRUŠTVO- Nacionalizovati kladionice i da se od prihoda kladionica finansira sport i stipendije za nadarene učenike.
Izmestiti sva kazina/slot van grada.
Jedan od uslova za upis na fakultet jeste bar godina volontiranja učenika u društveno - korisnim projektima države. Nije moguće završiti fakultet bez volontiranja bar 6 meseci. Vratiti zvanje magistar umesto master.

Izraditi onlajn rečnik srpskog jezika. Uvesti obavezu da svi državljani Srbije moraju da znaju srpski jezik. Zakonom regulisati da sva pravna lica koriste srpski jezik i ćirilicu u svojoj komunikaciji (osim pravnih lica vezanih za manjine).

Izmestiti zatvore iz centra gradova. Obnoviti masovnu proizvodnju u zatvorima. Poboljšati uslove u zatvorima.
Preporuke:
9
2
68 nedelja, 08 maj 2016 15:22
Sarajlija
5. Možda deluje da su nabacane želje. ali nisu. Ukoliko se to zacrta kao cilj i radi se na tome godinama, veći deo je izvodljiv. Za većinu ovih predloga je potrebna hrabrost i politička volja. Ništa posebno.

Ostaje ekonomija kao najveći problem kome treba posvetiti posebnu pažnju. Moramo da znamo kuda idemo, u kakvom svetu živimo i šta želimo da postignemo. Ja sam za neku osnovnu "suverenističku" ekonomiju. Osnovne proivode za funksionisanje države moramo sami da proivodimo. Sve preko toga, mogu stranci, može i ovako i onako. Ali poljoprivreda, energija, komunikacije moraju da budu naše uvek. To čak i Ustavom regulisati.

Ostali komentatori mogu da dopune idejama, možemo da razgovaramo o njima...
Preporuke:
8
2
69 nedelja, 08 maj 2016 15:36
Hau jes nou
Ni DSS ni Dveri nisu dobro organizovane. Negde polovinom 90-tih, mislim oko 95-te sam pokušao da stupim u kontakt i da se učlanim preko pristupnice na njihovoj prezentaciji. Nikada ništa nisam dobio nazad. Pisao sam im sa nekim predlozima (konkretno jedan predlog je bio da unesu u program prebacivanje prestonice na Kosovo i Metohiju i da zahtevaju da druge institucije prebace sedišta tamo počev od SPC) i, bilo oni dobri/prihvatljivi ili ne, nikada nisam dobio bilo kakav odgovor.
Kada su se Dveri pojavile mislim da sam im pisao 3 puta u roku od nekih 1-2 godine i nikada nisam dobio odgovor. Kasnije sam se nekom prilikom stupio u kontakt i bio na nekoj internoj diskusionoj listi za inostranstvo. I tu se nisu proslavili nekim aktivnostima i akcijama. Ima tu još nekih stvari u koje neću da ulazim, ali sve u svemu moj zaključak je da ni jedni ni drugi nemaju ni organizacione sposobnosti niti sposobnost da prepoznaju ni ideje ni ljude koji su se spremni angažovati, a kamo li da ih sami nađu.
Preporuke:
10
0
70 nedelja, 08 maj 2016 15:48
Hau jes nou
Pored toga potpuno pogrešno reaguju od širenja panike. Prvi primer da će policija pred početak beogradskog maratona (koga su pokušali omesti) upasti i ne znam ni ja šta uraditi što se ispostavilo kao ogromno preuveličavanje plus bili izviždani od strane maratonaca. Slično i kada je Vučić bio u poseti Čačku. Onda "organizovanje" mitinga u Beogradu pa onda nagoveštaj ostanka do "pobede" (mada je skup bio slabo posećen, pa se trebalo preći na plan b).
Preuveličavanje podrške kada se tvrdilo o nekih 15-20%, a posle izbora ispod cenzusa ... i tako 2 puta. Posle izbora proglašavanje pobede usprikos razočaravajućim rezultatima (ili bar naduvanim očekivanjima). Prelazak preko tih stvari kao da se ništa nije desilo i bez mrvice samokritike.
Kadrovski slabo potkovani (sa minimumom radnog iskustva) gde pokrijavu vrlo usko područje, a na ostalim ništa (tehinčke nauke i ekonomija/organizacija).
Priličan nedostatak mašte ili bar spremnosti da se prekopiraju uspešne stvari od drugih.
Preporuke:
10
0
71 nedelja, 08 maj 2016 15:58
Hau jes nou
Insistiranje na pokretanju sopstvenog radio programa umesto povezivanje sa već postojećim elektronskim medijima (pa valjda u Srbiji ima bar jedan sa kojim su mogli naći zajednički jezik) i to pored svih organizacionih i finansijskih nedostataka. Na primedbu da je to suludo (nije baš tim rečima, ali u tom smislu) odgovor je bio da su eto pokušavali i da mi ne znamo kako je to već eto medijski potpuno neiskusnim ljudima treba slati pare pa će oni znati kako to organizovati i pokrenuti. Rezultat je valjda onaj internet radio "Snaga naroda" ili kako se već zvaše i koji im je okrenuo leđa.
Itd. itd.
Ne samo loše procene već i prilično zaslepljenosti.
Preporuke:
8
0
72 nedelja, 08 maj 2016 16:04
Hau jes nou
... da se predstavljaju kao "narodnjaci" odnosno ljudi iz naroda, a da su oblačenjem i plakatima postali samo bleda kopija uštogljenih "reformatora" i "demokrata".
Da mi je samo znati kojoj biračkoj grupi su se nadali i okretali?
Na zapadu političari pred izbore oblače radničke pantalone da bi se pokazali bliski narodu dok na istoku "kopiraju" zapad iz holivudskih filmova i oblače se u odela pred izbore da bi izgledali evropskiji šta li.
I još sijaset stvari.
Ako su DSS/Dveri imalo ozbiljni krenuli bi tačku po tačku od onoh što sam napisao formirali ozbiljne i reprezentativne radne grupe i analizirali da li je to što rade, što su radili i kako su radili bilo dobro, loše ili neutralno i onda na svemu tome radaili da poboljšaju.
Na žalost nisam optimista da će se nešto drastičnije promeniti (čitaj: poboljšati).
Preporuke:
8
2
73 nedelja, 08 maj 2016 16:07
Ne klepeći nanulama@ Cviko
Tvrdiš svi su oni isti, ja govorim o nećemu drugom , svakako da nisu isti zbog ciljeva, postavio sam pitanje, " čiji su Zavetnici" , pitam i dalje.Interesi su legitimni ali nije prostitucija sa poznatim šefom.Hipotetički grupa ljudi ima interes da se politički angažuje, sakupi jednu kritičnu masu ljudi i novca( sponzora), ima politički program i deluje." Zavetnici" sa Milicom baš su bili angažovani u anti NATO kampanji, obeležavanju datuma bombardovanja SRJ , doček ministra Lavrova,istorijske crkvene praznike itd.Oni su svakako imali evidenciju članstva i potencijalnih glasača, znali su da mogu proći cenzus u nekim lokalnim sredinama ali na državnom sigurno ne.Njihov politički program je sličan DSS-DVERI, svaki racionalan čovek bi ponudio saradnju DSS i Dverima , oni to nisu učinili.Dobili su na izborima 27 66o glasova , tzv. Ruska stranka c 13 000.Ponovo pitam komentatore ili g-dina Vukadinovića , " čiji " su Zavetnici, oštetili su anti NATO opoziciju maksimalno i tzv. RUSI !
Preporuke:
11
1
74 nedelja, 08 maj 2016 16:22
Sanja
Konstruktivnih predloga ovde mnogo ima.To je dobro.Kao glasač Dveri želim im mnogo uspeha i mudrosti i obavezno da nastave uživo kontakte preko fb sa biračima.Možda bi bilo dobro da svi njihovi poslanici imaju uživo kontakte preko fb ,kao i odbornici u lokalnim skupštinama.Tako će se još više približiti narodu.
DSS-u takođe želim mnogo uspeha u radu.
Preporuke:
11
2
75 nedelja, 08 maj 2016 16:32
Hau jes nou
"svaki racionalan čovek bi ponudio saradnju DSS i Dverima , oni to nisu učinili."
Prva stvar je da obično jači nude saradnju manjima, a ne obrnuto (da ne ulazim u obrazlaganje razloga).
Druga stvar je da se iz dverjanskih krugova tvrdilo da je bilo sastanaka, ali da su Zavetnici imali prevelike zahteve (obe strane imaju priliku da to zvanično potvrde ili opovrgnu, mislim da bi trebali da javno iznesu podatke sa činjenicama kakve one god bile jer su dužni objašnjenje svojim aktivistima/glasačima).

Znam da sam bio kivan na Dveri kada nisu pristale na koaliciju, pred predprošle izbore čini mi se, već su hteli samo sa jačima (DSS), a ne sa slabijima i žalili se na nerealne zahteve "slabijih". Moj komentar je bio (kao i pred ove izbore) bolje 50% od 12-13 poslanika nego 100% od nula. Veći uvek treba da budu širokogrudniji od slabijih POSEBNO kada je očigledno da su im slabiji NEOPHODNI.
Pored toga mogli su se recimo dogovoriti o nekoj vrsti anonimne ankete (amaterski urađene) ...
Preporuke:
3
3
76 nedelja, 08 maj 2016 16:39
Hau jes nou
... na nekom pseudoreprezentativnom uzorku gde bi grupa ljudi zvala telefonom i pitala o poršci (isto pitanje svima) i na osnovu toga podelili potencijalne mandate gde bi u svakom slučaju svi učesnici dobili minimum 1 ili bilo koji drugi kriterijum podele recimo broj registrovanih članova određenog datuma, broj odbora, broj pominjanja u medijima, srednja vrednost relativne podrške na oshovu zadnjih h anketa 3-4 najpoznatije agencije za istraživanje javnog menja, neka formula koja bi uzimala u obzir više parametara sa različitim težinama (to bi bilo koji statističar lako formulisao) ... bilo šta što bi moglo da se uzme kao pseudoobjektivan kriterij.

Ali ne, u nedostatku mašte i sa umišljenim sopstvenim vrednostima i podrškom naravno da neće doći do dogovora.
Preporuke:
5
0
77 nedelja, 08 maj 2016 16:39
vlks
Iz iskustva sa terena mogu da kažem autoru da nije razlog neprelaska cenzusa infrastruktura u Vojvodini koja je u slučaju DSS-a uništena, a u slučaju Dveri nikad nije ni postojala.
Pogledajmo primer Saše Radulovića, presvučenog neoliberala, koji je bez ikakve infrastrukture zabeležio neverovatan uspeh vodeći kampanju samo preko društvenih mreža. Činjenica da je lista DSS-Dveri u Novom Sadu osvojila više glasova na lokalnoj nego na republičkoj listi je zabrinjavajuća. To se ne pamti!
Poruke koje šalju DSS-Dveri su komplikovane i za njih čovek mora biti dobro obavešten i ideološki zagrižen, a pri tom nemaju, sem fejsbuk stranice Dveri, ozbiljan medij koji će promovisati program. Dalje, Boško Obradović i Sanda Rašković Ivić nisu popularni lideri za područje Vojvodine. Vojvodina je uvek bila mesto najveće podele na nacionaliste i autonomaše. Nacionalni glasovi su otišli "vojvodi" i SNS-u kao glavnom protivniku "lopovu i izdajniku Pajtiću".
Preporuke:
13
0
78 nedelja, 08 maj 2016 16:50
vlks
Suprotno ostalim komentatorima, smatram da je jedini način da se politika DSS-Dveri sačuva i premaši rezultat od cenzuscnog ujedinjenje ove dve stranke u nešto novo.
DSS je anahrono i istrošeno ime a Sanda Rašković Ivić je u javnim nastupima preiskrena.
Dveri su stranka sa jakim liderom, koga koči ime. Objašnjavati ljudima šta znače "dveri", zašto postoje, kako su nastale zahteva previše vremena.
Samo sa novim imenom se može uspeti u Srbiji. Alternativa je pristati na nestajanje koje se neće zaustaviti ulaskom u Skupštinu.
Preporuke:
6
7
79 nedelja, 08 maj 2016 17:01
Hau jes nou
"Nacionalni glasovi su otišli "vojvodi" i SNS-u kao glavnom protivniku "lopovu i izdajniku Pajtiću""

Donekle tačno mada ja znam da su "radikali" na vrlo lošem glasu bar u Novom Sadu gde su se po mnogim parametrima pokazali i gori nego "žuti" kada su bili na vlasti.
DSS je u Vojvodini na lošem glasu zbog prodaje NIS-a Rusima. Nisam siguran koliko je to objektivno i ne bih da ulazim u dozu istinitostu, u svakom slučaju DSS nije uspeo čak ni mene ubedi da je sve prošlo prilično ekonomski korektno za Srbiju (privatno uvek branim prodaju kao nešto pozitivno bez obzira na eventualne loše strane i smatram da su pozitivna strana teži dosta više nego negativna).
Muljanje oko toga samo šteti. DSS bi po mom mišenju trebalo da izađe sa jednostavnom listom najznačajnijih otvorenih pitanja i napada i da daju jednostavne odgovore sa mogućnošću čitanja detaljnih analiza svake tačke i odgovora (za one koji su zainteresovani). Ako se smatra da je nešto bilo negativno i to javno izneti i obrazložiti.
Preporuke:
5
6
80 nedelja, 08 maj 2016 17:09
boban
Ozbiljna diskusija.Bravo .
Preporuke:
9
0
81 nedelja, 08 maj 2016 17:10
nedelja, 08 maj 2016 16:32 Hau jes nou
Hau jes nou
"svaki racionalan čovek bi ponudio saradnju DSS i Dverima , oni to nisu učinili."
Prva stvar je da obično jači nude saradnju manjima, a ne obrnuto (da ne ulazim u obrazlaganje razloga).
------------------------------------------------
Ako je prva stvar da jači nude saradnju manjima a ne obrunuto, onda je poznato u svetu,u takvim akvizicijama strateški partner diktira uslove a ne obrnuto, odnosno prema tržišnoj snazi.Da je to istina, pokazuje stanje gde se sada nalaze " Zaverenici" , koji su izgubili i proizvod i tržište.
Preporuke:
6
1
82 nedelja, 08 maj 2016 17:11
Hau jes nou
Prvenstveno DSS, po mom mišljesu, bi morao da potpuno otvoreno postupi oko privatizacije NIS-a i da ni u kom slučaju ne pokušava da brani, ako je nešto očigledno negativno, ali da insistiraju da je sveukupni efektat daleko više pozitivan nego ne.
Kod Rusa da javno (a posebno privatno) insistiraju da Gazprom i RF učine nešto da isprave eventualne negativne efekte koji su recimo trebali biti pokriveni izgradnjom Južnog toka. Takođe da insistiraju da Gazprom postavi direktora sa više senzibiliteta i da kod Rusije javno insistira da NIS bude primer svim drugim stranim firmama u odnosu na prava radnika, transparentnost u zapošljavanju itd.
Privatno objasniti Rusima da je to mali trošak za njih, ali ogromana investicija u budućnost odnosa.
Prvi reagovati na eventualno seksualno uznemiravanje devojaka/žena tamo zaposlenih i insistiranje na punoj i transparentnoj istrazi i maksimalnoj odgovornosti eventualnih počinitelja.
Preporuke:
4
1
83 nedelja, 08 maj 2016 17:19
Nemanja-o DSS-u u Vojvodini
Kakvo je stanje bilo u prošloj deceniji kad je DSS bio jači i ozbiljniji?

Pa ni tad stanje nije bilo bajno,ako pogledamo izbore za pokrajinsku skupštinu iz 2004 pa kasnije iz 2008 godine videćemo jednocifrene rezultate iako je na niovu republike DSS beležio dobre rezultate i imao premijera u dva mandata. Znači nikad DSS nije bio jak u Vojvodini i uvek je kasno za prosekom na nivou republike.

Ovo što se sad desilo je potpuno očekivano,i ništa tu nije čudno.DSS ne postoji u Vojvodini i svakom malo upućenijem je to bilo jasno još mesecima pred izbore,a ovi rezultati i neulazak u skupštinu AP Vojvodine nije ništa novo otkrio.Takođe ne postoji ni gradski odbor u Novom Sadu,a ni situacija u mom Sremu nije ništa bolja pa od opštinskih odbora postoje neki poverenici i kancelarija istih.

Za one koji nisu upućeni u prilike u Sremu,reći ću vam da su u svim opštinama u Sremu DSS imao svoje odbornike u skupštinama opština.Posle lokalnih izbora pre dve-tri nedelje odbornici DSS-a će sedeti samo
Preporuke:
5
2
84 nedelja, 08 maj 2016 17:20
Nemanja-o DSS-u u Vojvodini
u gradskoj skupštini Sremske Mitrovice. Šid,Stara Pazova,Inđija,Ruma i Irig za razliku od prethodnih opštinskih skupštinskih saziva,u ovom neće imati nijednog odbornika iz DSS-a.Znači stanje je katastrofalno ne samo u Vojvodini,nego i u Sremu gde je do sad koliko toliko se radili i nešto bilo.

Moram priznati da sam i sam glasao za radikale na pokrajinskom nivou,upravo zato što sam znao sve ovo što sam napisao mnogo pre izbora.I u želji da moj glasa nebude bačen kao glas mojih roditelja koji su glasali za DSS i na na pokrajinskom nivou,ja sam svoj glas ipak dao radikalima.Sad se kajem,posle svih ovih dešavanja,i da se sutra održe neki novi prevremeni pokrajinski izbori moj glas bi išao Pokretu Dosta je bilo Saše Radulovića.

DSS mora da iskoristi priliku da radi na terenu,ali mnogo više i bolje nego pre.Sad će imati i pare,i vreme i sve.Svih 16 poslanika moraju da rade i da obilaze odbore i da se dobro pozabave rezultatima u Vojvodini.
Preporuke:
8
7
85 nedelja, 08 maj 2016 17:20
Hau jes nou
Javno zahtevati od NIS/Gasproma da poštuju srpsko zvanično pismo i da ga doslovno koriste u Srbiji.
Kod Rusa i javno i privatno snažno insistirati da ruske firme takođe doslovno koriste srpsko pismo (ja sam pisao Sberbanci zbog korišćenja latinice, ali bez ikakvog ogovora ili reakcije).
Na žalost nedavno sam primetio da se na sajtu Dveri odjednom pojavila latinica. Kod mene je to veliki MINUS i znak da počinju da lutaju čak i u vitalnim nacionalnim pitanjima.
Inače oko otvorenosti i spremnosti na preispitivanje (važi i za DSS i za Dveri) videti uspeh DJB koji su na tim pitanjima i beskompromisu dobili preko 6%. Neshvatanje ogromne gladi ljudi za pravdom i jednakosti pred zakonom je zabrinjavajuća.

Da se vratim na Vojvodinu: Moje mišljenje je da ne shvataju tamnošnju specifičnos gde su ljudima ekonomska pitanja NA PRVOM MESTU, onda ništa nema na drugom, trećem i četvrtom i onda dolazi ostatak.
Tamo je efekat Slovenije i Hravtske u SFRJ daleko izraženiji. O čemu se radi?
Preporuke:
5
0
86 nedelja, 08 maj 2016 17:24
vlks
Ti radikali koji su bili na lošem glasu u Novom Sadu sad vode SNS. Narod im je promenom imena sve zaboravio i oprostio. Nasuprot njima radikalna stranka se očuvala i na ovim izborima osvojila 8 % glasova Novosađana. Ovaj neuspeh DSS-a nema veze sa prodajom NIS-a. Republička lista DSS je osvajala 2012. 7% i 2014. 5 % u Novom Sadu a Dveri 5,1 i oko 4 %.
Preporuke:
8
0
87 nedelja, 08 maj 2016 17:29
Nenad Pivaš
Dveri-DSS bi neuporedivo bolje prošli u Vojvodini da su se otvoreno i jasno tokom čitave kampanje zalagali za ukidanje pokrajine. Lično sam ubeđen da bi u tom slučaju osvojili i više nego na republičkom nivou jer postoji nezanemarljiv broj ljudi koji su svesni da je, ne samo ovaj nivo autonomije do koga se došlo nakon prethodna dva statuta pokrajine, već i samo postojanje AP Vojvodine štetno, nepotrebno pa i opasno za Srbiju.
Preporuke:
15
1
88 nedelja, 08 maj 2016 17:32
Hau jes nou
Ljudi u Vojvodini su najbliži zapadu, najviše putuju, najbolje ekonomski stoje (uključujući bar po broju i Beograd), obo bez obzira na objektivne/subjektivne razloge pa mogu da uporede stanje sa drugim zemljama.
Prate i više kanala, ako ništa i zbog bolje infrastrukture, a i demografski su daleko najviše izmešana sredina u Srbiji.
Ko to ne prepoznaje politički je potpuno slep.

Zato priču u Vojvodini treba prilagoditi lokalnim uslovima i ni u kom slučaju ne insistirati na centralizaciji već ARGIMENTOVANO, jasno i kratko objašnjavati zašto je ekonomski loše imati duplu administraciju istovremno insistirati na ekonomskim lokalnim autonomijama.
Ljudi u Vojvodini se plaše da će im "Srbija" (južno od Save i Dunava) izabrati vlast koja će preko njihovih leđa da se bogati. Zato drže odstupnicu preko institucija u Vojvodini.
Dok god gornje stoji svako insistiranje na ukidanju "autonomije" odbija ljude u Vojvodini.
Preporuke:
7
4
89 nedelja, 08 maj 2016 17:44
Hau jes nou
Prelazak čitavih odbora u SNS (DSS) ili cepanje stranke/pokreta (Dveri) u Vojvodini doprinose da ljudi smatraju da je bez efekta glasanje za njih kad svejedno na kraju glasovi idu SNS. Ako takve stvari ne mogu da spreče/preduprede kako misle da steknu poverenje ljudi?
I da više ne dužim strategija u Vojvodini im je (bila) potpuno pogrešna i Rusija (NIS/Gasprom) ne sme biti sveta krava već kada je to očigledno i svrsishodno moraju biti najoštriji (i prvi) kritičari. Stara poslovica kaže: Iako smo braća, novčanici nam nisu sestre (ili tako nekako).
I Rusi će ih tako više poštovati i slušati.

"Objašnjavati ljudima šta znače "dveri", zašto postoje, kako su nastale zahteva previše vremena.
Samo sa novim imenom se može uspeti u Srbiji."

To je možda nekada bilo tačno. Danas više ne stoji i ime Dveri je već uvreženo i mislim da bi bio totalan promašaj, ako bi pomišljali na promenu imena.
Preporuke:
6
1
90 nedelja, 08 maj 2016 18:10
Hau jes nou
Samo još jedan stvar u vezi Vojvodine:

Poučni su primeri Aljaske i stare Srbije i kako (ne) treba reagovati.

Aljaska je prvobitno bila jedan od najnaprednijih i ekonomski najjačih delova (carske) Rusije koji je velikim delom doprinosio budžetu. Onda je država nebrigom i katastrofalnom kadrovskom politikom (postavila lopova za gubernatora) za vrlo kratko vreme em uništila ekonomiju em je učinila velikim ekonomskim balastom države. Krajnji rezultat je prodaja SAD.

Drugi primer je kadrovska politika Kraljevine Jugoslavije posle I svetskog rata kada su mogli pridobiti tamošnji narod da se izjašnjavaju kao Srbi i uopšte da u tom nestabilnom periodu čvrsto vežu staru Srbiju za maticu. Čitati recimo Arčibalda Rajsa o tome kako ne treba činiti.
Rezultat ubistvo Kralja u Marseju od strane VMRO, posebna republika, onda nacija, pa onda samostalnost, priznanje Kosova i skoro potpuno nacionalno otuđenje.

Kuda će krenuti Vojvodina PRVENSTVENO zavisi od Srba i ljudi koje tamo postave da je vode.
Preporuke:
9
1
91 nedelja, 08 maj 2016 20:41
negi
@ Nenad Pivaš U moru komentara i mog(isključivo radi pokušaja da doprinesem,a da ne odmognem)ovaj tvoj predlog je strašno dobar.Sve ostale partije desne orijentacije misle isto kao i ti(pa i SNS) ali to ne smeju da kažu javno već nekakvim floskulama i akrobatskim frazama to pominju. Da su DSS- Dveri izašli na izborima sa tim jasnim stavom, kako ti predažeš ne bi došle u poziciju da se bore za cenzus već bi je premašile za mnogo više procenata.Em bi privukle deo glasača u Vojvodini koji nisu njihovi tradicionalni glasači,em bi privukli deo glasača u Srbiji van Vojvodine.Ako neko iz DSS i Dveri prati komentare ovde može izvući sasvim slidne predloge kako dalje,pa čak odmah prihvatiti neke konkretne predloge,ka što je tvoj.Lično mislim da to i jeste bio cilj autora ovog teksta i mislim da je uspeo u tome.Većina komentara i predloga dobronamerna ali i dosta naivna jer ne poznaju dovoljno obe stranke, koje su suštinski dve različite stranke koje je nužda(ulazak u prlament)spojila jednu
Preporuke:
8
2
92 nedelja, 08 maj 2016 22:09
Bojan, Priština
@ negi

U skorašnjem intervjuu JuTub kanalu Balkan info, Boško Obradović je izjavio da se zalaže za ukidanje autonomije Vojvodine.

Moje je mišljenje da se to ne radi tako. Odmah da kažem, i ja mislim da treba ukinuti autonomiju Vojvodine, jer je ona imala smisla u tuđinskoj državi Austro-ugarskoj, ali u svojoj državi to nema nikakve logike. To je jedna od titivih zaostavština kojima nas je unesrećio.

Ova slaba kolonija i truli protektorat ne odlučuje o sebi ni u mnogo banalnijim stvarima pa tako ne može da odluči ni o ukidanju autonomije Vojvodini.
Treba podići državni kapacitet što je u celom poslu najteže, povratiti snagu i suverenost, pa tek onda korak po korak - prvo je vratiti samo na kulturnu autonomiju a ne kao sada na srednji nivo vlasti. Pa onda konačno od Srbije napraviti unitarnu državu.
Preporuke:
18
1
93 nedelja, 08 maj 2016 22:13
Bojan, Priština
Kao prilog jadnom stanju ovog naraštaja Srba dodaću i podatak da su Srbi u Vojvodini činili samo 1/3 stanovništva kada je ona pripojena Srbiji.

A danas kada nas je tamo više i od 2/3 mi ne možemo ni da postavimo kao temu javnosti zahtev za ukidanje autonomije Vojvodine.
Preporuke:
16
1
94 ponedeljak, 09 maj 2016 09:05
negi
@Bojan,Priština U kontestu predizborne kampanje,pitanje autonomije je važno pitanje koje privlači ili odbija glasače.Ukidanje autonomije Vojvodine(i ja se zalažem)mora da bude sadržano u programu same stranke i mora da bude detaljno i argumentovano obrazloženo stavljajući u vrednosni okvir i za i protiv Autonomije. Autonomija Vojvodine se od ujedinjenja sa Srbijom uvek potezala kako bi se rešavali neki drugi problemi.U SFRJ Autonomija Vojvodine(i Kosova) iskorišćena je da bi se ograničio srpski nacionalizam,ne zato što je bio protiv komunista ili Jugoslavije,kako mnogi misle,već kao pokretač drugih nacionalizama koji su suštinski buli protiv Jugoslavije(hrvatski,albanski,Slovenački...). Rukovodstvu SFRJ je trebao mehanizam(dva glasa prednosti) da u startu pokažu republičkim rukovodstvima da je njihova poslednja.Sa tih dva glasa prednosti rukovodstvo SFRJ nije nikako moglo da izgubi utakmicu,najgore da bude nerešeno (Makedonija i Bosna,a kad treba pobeda i C.Gora).5:3.
Preporuke:
4
0
95 ponedeljak, 09 maj 2016 09:25
negi
@Bojan Priština nastavak Danas se Autonomija Vojvodine poteže kako bi se zadovoljile stranačke birokratije u želji da ograniče vladanje na teritoriji kom vladaju o drugih uticaja,čitaj R. Srbije.Njihovo zalaganje za autonomijom ječisto stranačko praktično(svaki pevac želi da bude gospodar svog bunjišta).Što više kadrova zbrinuti o trošku naroda.Slažem se sa tobom da se stanovništvo Vojvodine uvećalo za još jednu trećinu doseljavanjem srpskog stanovništva,prvenstveno iz Hrvatske i Bosne.Upravo ovi stanovnici(pogotovo iz Hrvatske)će biti glavni zagovornici autonomije Vojvodine jer su imali sličnu autonomiju od Hrvatske u okviru Austrougarske (direktno vezani za Beč a ne preko Zagreba) i nikad blagonaklono nisu gledali na Beorad i Srbiju još od Kraljevine Jugoslavije,a danas je to još izraženijeSlLažem se sa tobom da se sa ukidanjem autonomije mora ići postepeno mereći dobro svaki naredni korak i da mora doći do neke kompenzacije za gubitak autonomije.
Preporuke:
5
0
96 ponedeljak, 09 maj 2016 10:51
šmrlj
@ mićko ... osnovna stvar u Vojvodini, da ne shvataju kako ukidanje autonomije - ovde, -`ne prolazi`....
Preporuke:
2
0
97 ponedeljak, 09 maj 2016 10:57
@Bojan Beograđanin
Bojane, vojni savez sa Rusijom, u ovakvim političkim okolnostima, ravan je objavi rata Vašingtonu. Da neka vlada u Beogradu to danas pokuša, dobila bi odmah Majdan.

Srbiji je trenutno DOVOLjNO da ne uđe u Nato, a da sa Rusijom ima i razvija dobru vojnu saradnju, barem kao sa Natoom.

U sadašnjoj konstelaciji snaga, mislim da je jedino realistično rešenje za Srbiju ravnoteža između Moskve i Vašingtona.
Preporuke:
3
2
98 ponedeljak, 09 maj 2016 12:50
prevaren birac
Za sve one koji veruju da Dveri/DSS predstavljaju neke "ruske igrace" i da ih Rusi podrzavaju ili jos gore za sve radikale koji veruju u to da ce nas Vojvoda odvesti u ODKB jedan veoma otreznjujuci tekst:

http://kuda-ide-srbija.blogspot.rs/2016/05/koga-rusi-zaista-podrzavaju-u-srbiji.html
Preporuke:
5
1
99 ponedeljak, 09 maj 2016 14:18
rastislav
Kad se govori o zbiru glasova, i pita gdje je razlika, zar ne bi trebalo reći da su jedino ove dvije stranke čerupane, da je formiran SNP (2-3 odsto glasova) da je napravljen samostalni DSS, da se odvojio Glišić i sve radio protiv DVeri, da su osmišljeni Zavetnici, da su se Rodoljubi preigrali...

Najžešća kampanja protiv ove koalicije, i rast Šešelja.

Ali što jeste, slaba Vojvodina, nedopustivo
Preporuke:
11
0
100 ponedeljak, 09 maj 2016 14:43
Jovan T.
Da li se zna ko je smislio (nesrećnu) parolu "Sreća"? Nikome nije bilo jasno šta je tu "pisac hteo da kaže"... Te koji su smislili "Sreću" ne treba više angažovati da smišljaju kampanju.
Preporuke:
7
2
101 ponedeljak, 09 maj 2016 14:44
Crni mačor
Jovane

"Sreću" je osmislio Boris Malagurski i nije nas baš usrećio.
Preporuke:
9
0
102 ponedeljak, 09 maj 2016 15:45
ser joška
"Tada su DSS i Dveri odvojeno nastupali i osvojili 152 436 (DSS) i 128 458 (Dveri) glasova, što ukupno iznosi preko 280 000. Sada se, u koaliciji, nije doseglo ni 200 hiljada (190 530). Gde je otišlo tih 90 hiljada glasova pri još većoj izlaznosti na ovim izborima?"

na u međuvremenu u javnim preduzećima uhlebljene bivše kolege i njihove porodice i moralne gigante poput Popovića, Bakareca i sl...
to nije gubitak nego dobitak

"Takođe, čini se, da ne stoje ni tvrdnje kako je reklamna poruka koalicije Dveri i DSS-a bila najkreativnija i najkvalitetnija .."

nisu bili naj, bili su drugi po kreativnosti iza Dosta .. kampanja je bila začuđujuće inteligentna i dobro dizajnirana ..
koliko je to važno danas pokazuje krah Borkoive levice i zbog očajne kampanje između ostalog
Preporuke:
5
1
103 ponedeljak, 09 maj 2016 17:32
DrJelaBisic
Povodom Sarajlije:Imam 64g,lekar sam ginekolog u penziji,majka brojne porodice,najstariji sin mi ima 45g. a najmladji 30.U Srbiji nisam bila 27g.Zivim u Jordanu.Zaprepastena sam.O Srbiji se stalno govori kao o siromasnoj zemlji.Vidim da nasa decica nece ni skolske uniforme,u osnovnoj,ako nisu markirane.Vidim i da nose skupe moblne,Po Bogu,kako vaspitate svoju decu?Kakve degenerike od njih stvarate.A kladionice prosto zatvorite.
Preporuke:
5
2
104 ponedeljak, 09 maj 2016 19:46
i kada cemo cuti
od grka da su casni ljudi i da lepo izadju iz eu
jer imaju dug od 350 billiona dollara
i posteno bankrot proglase pa ispocetka da se krene
NIKADA
TO JE SLJAM
kada cemo cuti da se raspada EU
nikada - nazzisticki sljam
Kada cemo cuti da ima border control na itally -austria
Nikada ali sta cem videti da svi daju ostavke u muljanju
premier velike Turske medieveal zemlje i premier austougarke sile koje drze balkan kao koloniju

e to je tako

O rusiji bi rekao par stvari ali necu
hocu da verujem da TZAR putin nesto dati iz svog dvorca na crnom moru i da te billione trosi da pomogne i da radi neto i pravi nesto lepi ....
ziveli i v-day , anti nazzi

od 28 zemlja eu sve su problemi kakva je to skalamerija zla - nazzisti a nato nato je mala vojska za toliko ludaka ...
Preporuke:
2
0
105 ponedeljak, 09 maj 2016 19:52
kada ce neko iz eu da kaze istinu - n i ka d a
uzmite 28 zemlja eu i sve su skalamarija gluposti
najvece shitting zemlje

nemacka
francuska
italija
britanija
i ostale priveske

od 7 eu kriza sve jedna je pogodjena
koje gluposti

logika kaze da niko normalan ne ide u nesto sto je u krizi
a srbija zeli u eu
i zeli krize
ako zeli imace ih
koliko hocete
i jos ce bili gluplji ludji i idiotski svet
Preporuke:
2
0
106 ponedeljak, 09 maj 2016 19:58
kad ce neko u srbiji dati ostavke - niko nikada
Kad ce recimo neko da kaze
izbori su pokradeni jeste istina je castan sam covek dajem ostavku
n i ka da
a kad ce premijer da da ostavku od toliko laganja
nikada
a lada ce pretsednik srbije da govori istinu
nikada

pa zato stu svi za eu
eu je sve isto kao i oni lazu , kradu muljaju i istinu
necete cuti istinu to je nazzi tvorevina lazi obmana lazi pljacke i ludila

28 zemalja eu sve jedna je shit ...
a srbija ma hajde ona je najmanji shit
zato je ista kao i eu
nikada niko ne daje ostavke i ne govori istinu
to je tako modus vivendi nacin zivota i stil
Preporuke:
3
0
107 ponedeljak, 09 maj 2016 21:19
DrJelaBisic
Par pitanja:kada Dveri misle da ce samiez,b ijedne druge partije,doseci 10%glasova?Sta sada rade da bi definisali svoj partijski program?Koji je njihov ekonomski plan?Koju privrednu granu bi prvo razvijli,koliko para treba za to(biznis plan,kao za svako preduzece)?Zasto ne pokusaju da otvore privatnu bolnicu,koja ne bi licila na sadasnje srpske drzavne bolnice?
Preporuke:
3
3
108 ponedeljak, 09 maj 2016 22:02
Živko Peković, Podgorica
Čestitke gospodinu Vukoviću na korisnim i razboritim savjetima koaliciji DSS-Dveri. Rijetko dobar tekst.
Vidim da, meni izuzetno bliski DSS, i dalje pati od ozbiljnih zabluda o medijskim nastupima i "najboljim medijskim sloganima" Made in Incognito!
Za vrijeme izborne kampanje za gradonačelnika Beograda 2007. godine, u to sam se lično uvjerio, na Banovom Brdu su "sadili različak", iako su tada imali najboljeg kandidata u ličnosti dr Aleksandra Popovića.
Bez dobre partijske infrastrukture nema ozbiljnijeg uspjeha. A ona se gradi sporo i mukotrpnim radom. Naročito poslije brojnih višegodišnjih sukoba i podjela.
Loš rezultat u Vojvodini i nije veliko iznenađenje. Ne možete se nadati uspjehu, a sjedeti, kao ona vrana, "na dva koca"!
Preporuke:
23
0
109 utorak, 10 maj 2016 13:37
Željko Jeftić
Drago mi je što je DSS ponovo u parlamentu. To je odličan uspeh posle prljave kampanje SNS i svih njihovih podrepaša.
MOJA ZAMERKA DSS JE ŠTO SU NAKON PRELASKA CENZUSA ZABORAVILI NA SILNU KRAĐU.
Po njihovom ponašanju ispade da je alek picousti bio u pravu, pokradeš na stotine hiljada glasova i onda ''dozvoliš'' da oni pređu cenzus i podmiriš partijsku oligarhiju u DSS, Dveri ... i svi KRAĐU ZABORAVE!!!
To mu dođe principijelnost kao kada su toma grobar i picousti pokazivali ukradene džakove dok nisu pobedili, kad su pobedili ni traga od krađe.
Preporuke:
6
5
110 utorak, 10 maj 2016 14:06
...
Svima glasačima ove ekipe, želim od sveg srca da se ne suoče sa razočarenjima u budućnosti.
Preporuke:
8
2
111 četvrtak, 12 maj 2016 01:07
Boki
Tekst kao tekst i dobar i los. Preuvelicava mogucnosti i DSS-a i Dveri. Budimo realni, ova koalicija je ostvarila svoj apsolutni maksimum na ovim izborima u ovom trenutku. Najgore od svega, na lokalnim izborima svuda su ostvarili losiji rezultat i malo su gde presli cenzus. To je ono sto treba analizirati i to duboko. Ali DSS nema harizmaticnog lidera ni na celu stranke niti bilo gde "na vidiku" niti bilo gde na lokalu. Prate je problemi sa "karijeristima" koji su je napustali zarad ostanka i na najsitnijim funkcijama. Sto je jos gore, DSS nema nikakav smislen ekonomski program. Njihove poruke, njihov program sve su to obicni flufovi. Ostala je samo ispravna "drtavotvorna linija" i nesto malo stare slave. Dveri su jos tuznija prica, bez iole jasno profilisanog politicko ekonomskog programa. Glasao sam za njih iz svojih razloga ali se bojim da ce ukoliko ne naprave zaista ozbiljan zaokret u svom radu ovo biti istorijski uspeh koji vise nikada nece ponoviti.
Preporuke:
3
3
112 četvrtak, 12 maj 2016 03:41
moram da pitam
Zašto izborni slogan nije bio Ekonomski patriotizam već izlizano i nejasno Sreća (pa onda stidljivo prati hrabre)?
Drugo, naučite marketing. Primer Radulovića: kompletna kampanja je bila usmerena na tačno određenu ciljnu grupu, onu koja čini potencijalno glasačko telo.
DSS i Dveri su lutali od pokušaja koketiranja sa radikalskim biračkim telom (kod kojeg nisu imali nikakve šanse) do potpuno besmislenih pokušaja da oduzmu Vučiću deo njegovih senilnih penzionera (za koje kao izvori informacija postoje isključivo RTS i Novosti ili Blic).
Dakle, prvo se definiše potencijalno biračko telo, pa se onda predizborni marketing maksimalno usmeri u tom pravcu.
Preporuke:
4
1
113 četvrtak, 12 maj 2016 23:51
Majstor Bob
@drJela

Srbija siromašna zemlja: onaj Ćirjaković pre neki dan reče, da postoje 4 lige država prema kvalitetu života, i gle čuda gde je Srbija? Prva liga, ah, jeste dno prve lige, ali prva liga. Neverovatno?
Preporuke:
2
0
114 petak, 13 maj 2016 22:53
Peter RV
Sanda je uspjela nekako da izvadi DSS iz dna kante ćubrišta gdje ju je Koštunica smjestio - državnički, kako bi to naš Slavomir Srpski rekao. Čestitka njoj i naravno Bošku Obradoviću bez čijeg savezništva bi obadvoje ostali gdje su i bili.
Da bi prosperirao dalje, DSS će morati da se izliječi od 'koštunitisa' od kojega još uvijek pati. Ne izlazi im sasvim iz glave da peti Oktobar nije bio 'zora demokratije' nego moralna kapitulacija Srbije režirana od Nato-agenata.
Opozicija, da bi bila patriotski ubjedljiva treba da nastavi onamo gdje je Milošević bio spriječen - da nastavi otpor prema agresoru Srpstva.
Umjesto rafiniranih salonskih slogana koji ne inspirišu nikoga, zašto srpska patriotska opozicija da ne upotrebi 'šok tretman' i objavi zahtjev da se Miloševićevi smrtni odstatci odmah prenesu u Aleju Velikana? Sa ovim bi ubijedili svakog Srbina da borba protiv okupatora počinje da uzima ozbiljni lik.
Zamislite samo paniku u vladajućoj kliki ( naročito u izdajničkom SPS-u !)
Preporuke:
13
10
115 subota, 14 maj 2016 06:29
@Majstor Bob i dr Jela Bisic
Dr Bisić je u pravu. Od nekada čuvarnog i štedljivog naroda pretvorili smo se u razmetljive skorojeviće. Ne znam da li razlog treba tražiti u onoj rečenici koja se ovde često čuje "kad ja nisam imao hoću da moja deca ne oskudevaju". Pri tom se pod "ne oskudevaju" podrazumeva beslovesno pratiti modu. A dublji razlog je, čini mi se, skoro mazohistički odnos naših ljudi prema deci. Mada je i to pojava novijeg datuma. Naš seljak je nekada prodavao njivu da bi školovao najdarovitije dete - ali, da bi ga školovao, a ne da bi mu kupio kola kad napuni 18 godina.
Preporuke:
2
0
116 subota, 14 maj 2016 08:58
@Peter RV
Sto puta plus za vaš komentar.DSS treba čisto i jasno da prizna svoju grešku zbog učešća u petooktobarskom puču i zbog svog odnosa prema Miloševiću. Pre ili kasnije neko će to učiniti i Milošević će zauzeti mesto koje mu pripada u srpskoj istoriji. U interesu DSS-a je da to budu oni inače će se tog poslednjeg velikog srpskog državnika dočepati neki manipulatori da bi lakše sproveli ciljeve protivne interesima srpskog naroda i Srbije. Mnogi Rusi sada uviđaju veličinu i državotvornost Staljina a praštaju mu čistke i gulage. A Milošević nije pravio ni čistke ni gulage. Neki su ostali bez posla 90-ih kad su počeli ratovi. Tačno. Ali mnogo više njih je ostalo bez glave 1945. kad su ratovi prestali (35.000 do sada u tajnim grobnicama), ali to nije smetalo "demokratama" koje su u ta strašna vremena bili "politički podobni" kao ni njihovoj deci koja još uvek uživaju privilegije zbog "političke podobnosti" snjvojih roditelja ili deda i baba.
Preporuke:
13
8
117 subota, 14 maj 2016 09:09
Ujka Vasa
Mnogo mudrih, korisnih komentara.Dodaću samo jedan detalj. Promotivni slogan sa onom tarabom ispred "sreća" je težak promašaj. Znak "taraba" je tu neprimeren a što se tiče "sreće", nije na političkoj partiji da građanima nudi sreću. Na političkim partijama je da ponude građanima rešenja za goruće ekonomske i političke probleme a ne da im obećavaju sreću.
Preporuke:
3
1
118 četvrtak, 19 maj 2016 17:39
...
neverovatan je komentar da je Koštunica osnivač stranke urušio sopstvenu stranku, a Sanda je izvukla, komentator RT ima problem sa logikom i vremenskim redosledom dešavanja u najmanju ruku, za početak DSS je pod Koštunicom bila najjača i nema izgleda da se to ponovi BEZ NJEGA!
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner